התפרעויות בחברון, ארכיון. צילום: ויסאם השלמון, פלאש 90

הר חברון: מחבל שזרק בקבוקי תבערה חוסל מירי צה"ל – שניים נעצרו

דיווחים פלסטיניים: הרוג מירי צה"ל באזור בית עווא, מערבית לחברון. צה"ל: במהלך פעילות מבצעית סמוך לכפר בית עווא שבמרחב החטיבה המרחבית יהודה, זיהו הלוחמים שלושה חשודים משליכים בקבוקי תבערה לעבר רכב ישראלי

הפלסטינים מדווחים הערב (מוצאי שבת) כי בדווי מסאלמה, צעיר כבן 18 שנחשד כי השליך יחד עם צעירים נוספים בקבוקי תבערה בעיירה בית עווא שבהר חברון, נהרג מירי של כוח צה"ל. הצעירים שזרקו את בקבוקי התבערה הם חלק מחוליה מוכרת. כוח של פיקוד העורף, אשר עקב אחר דפוסי הפעולה שלהם, ביצע להם מארב בעת שזיהה את המתרחש – אז הם ירו לכיוונם.

מדובר צה"ל נמסר כי, "במהלך פעילות מבצעית של לוחמי צה"ל לסיכול פיגועים, סמוך לכפר "בית עווא" שבמרחב החטיבה המרחבית "יהודה", זיהו הלוחמים שלושה חשודים משליכים בקבוקי תבערה דולקים לעבר רכב ישראלי שנע על הציר. הלוחמים הגיבו בירי וזוהתה פגיעה באחד החשודים. שני החשודים הנוספים נעצרו על-ידי הלוחמים והועברו לחקירת כוהב"ט".

על פי הדיווחים, כוח צה"ל שעקב אחר דפוס הפעולה של החוליה, עשה להם מארב והמתין שייצאו לפעילות. בעת שזיהה הכוח את החוליה משליכה בקבוקי תבערה לכיוון רכבים ישראלים. הם ירו לכיוונם וכתוצאה מירי זה אחד מחברי החוליה נהרג.

בתגובה לחיסול המחבל הערב, ראש המועצה האזורית הר חברון יוחאי דמרי אמר: "אנו מברכים את כוחות צה"ל וחיילי חטיבת יהודה על פעילותם המסורה והנחושה לשמירת ביטחון התושבים. הערב הרגו ועצרו מחבלים שעסקו בניסיון לרצוח מתיישבים ע"י זריקת בקבוקי תבערה, חוליה טרור שסיכנה את תושבינו מספר פעמים והערב סוכלה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כן יאבדו כל אויביך ה

החיילים שירו במחבל, יובאו לבית המשפט בפני ה"שופט" הנדל, והוא ירשיע אותם באשמת "רצח" של פלסטיני "חף מפשע"…

משתתף בצער המשפחה…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו