צילום: הדס פרוש / פלאש 90

סער: "לאחר אישור הפריימריז ח"כים נוספים בליכוד יתמכו בי"

סער מתכונן לפריימריז מול נתניהו על ראשות הליכוד והצהיר כי "מיד אחרי החלטת מרכז המפלגה, יהיו חברי כנסת נוספים שיודיעו על תמיכה". כשלבינתיים רק חה"כ מיכל שיר ויואב קיש הודיעו על תמיכה בו. סער דורש זמן על מנת להיערך

בליכוד הודיעו כי יערכו פריימריז לראשות המפלגה אם לא יהיה נס ברגע האחרון והכנסת ה-22 תפוזר הערב בדרך לבחירות שלישיות. ח"כ גדעון סער בהכריז כי יתמודד על ראשות המפלגה, הצהיר כי יהיו חברי כנסת נוספים ממפלגתו שיודיעו על תמיכה בו לאחר שהפריימריז יאושרו במרכז הליכוד. בראיון ל'כאן חדשות' אמר סער: "בשלב זה יש כבר חברי שני ח"כים שתומכים בי ואני מודיע שמחר אחרי ישיבת הליכוד יהיו חברים נוספים שיצטרפו".

עד כעת רק חברי הכנסת מיכל שיר ויואב קיש הודיעו על תמיכה בסער בהתמודדותו הצפויה מול נתניהו על ראשות הליכוד. ב'מעריב' פורסם כי בין המתמודדים קיים ויכוח על מועד הפרמייריז. בעוד שראש הממשלה מעוניין שהתאריך יהיה בהקדם, סער לעומתו, דורש זמן.

הבוקר הודיעה דוברות הליכוד על קביעת תאריך לקיום הבחירות המקדימות. בהודעה שפרסם דובר הליכוד נכתב, כי הבחירות לראשות המפלגה ייערכו בעוד כשבועיים, ביום חמישי כ"ח כסליו נר רביעי של חנוכה וזאת בכפוף להיתכנות והתארגנות לוגיסטית.

ח"כ גדעון סער הגיב על ההחלטה ואמר, כי הוא מודה ליו"ר המרכז ח"כ חיים כץ על פעילותו לקיומן של בחירות אלו. "אקיים קמפיין חיובי, נקי ואציג בו סדר יום לעתיד ישראל". כזכור, רק לפני יומיים בירך גדעון סער את ראש הממשלה על נכונותו לקיים פריימריז לראשות המפלגה, ואמר, כי "הליכוד היא התנועה הפוליטית הגדולה בישראל ולה מסורת דמוקרטית מפוארת. אנו נקיים מערכת בחירות חיובית, מכבדת ונקייה בה אציג תכניות ועמדות ברורות בכל תחומי המדיניות. חברי הליכוד יכריעו".

אתמול, בנאום שנשא סער בכנס שדולת הפרלמנטרים למען ישראל, הכריז כי אם יפסיד בבחירות הפנימיות, הרי שיתמוך בבנימין נתניהו והוסיף, כי "אם אבחר לראשות הליכוד אוביל אותו לניצחון ולהקמת ממשלה בראשות הליכוד". לדברי סער, "אתמול התפרסם סקר שלישי תוך שבוע שאומר שגוש הימין גדל אם אני עומד בראש הליכוד ושאני מביא קולות מהצד השני. זה דבר דרמטי בייחוד שזה קורה עוד טרם המועמדות ובוודאי טרם בחירתי. לכן אני משוכנע שאם אנצח אוביל לניצחון גדול של הליכוד ולממשלה בראשותי יוזמנו כל המפלגות הציוניות למשא ומתן. אם נמשיך בתוואי הנוכחי לא נגיע למקום טוב יותר מאשר בשתי מערכות הבחירות האחרונות".

"בכוונתי להתמודד כדי לנצח. תמיד צריך להתמודד במטרה לנצח, ולכבד את ההכרעה הדמוקרטית שמתקבלת". חתם סער את דבריו כשהוא רומז כי יקבל כל הכרעה שתתקבל גם אם יפסיד בה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

סער בהצלחה. המלחמה בשמאל ושונאי ה' גדולה מהמלחמה באיראן וחיזבאללה. גדול המחטיאו יותר מן ההורגו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו