Yonatan Sindel/Flash90

אחרי שעתר לבג"ץ ברגע האחרון ונזרק: רון קובי התייצב סוף סוף לשימוע

ראש עיריית טבריה התייצב היום לשימוע שערך כשעה וחצי בפני מנכ"ל משרד הפנים וצוות המשרד. החומרים יועברו לשר זאב אלקין לקראת החלטתו בקרוב. הבוקר עתר קובי לבג"ץ בטענה לקשר בין הליכוד לש"ס, אך השפוט קבע ש"יִכַּבד העותר ויתייצב לשימוע"

ראש עיריית טבריה, רון קובי, התייצב היום לשימוע שערך כשעה וחצי בפני מנכ"ל משרד הפנים מרדכי כהן ובפני מנהל מחוז צפון במשרד בועז יוסף, היועץ המשפטי למשרד יהודה זמרת וראש אגף תקצוב ובקרה במשרד סיון להבי. בהתאם להחלטת הממשלה,יעביר מנכ״ל משרד הפנים את המלצתו לשר זאב אלקין ואת כלל החומרים מהשימוע שנערך לחברי מועצת עיריית טבריה ולראש העירייה, כדי שיחליט בנושא.

מוקדם יותר היום, שעות לפני שהיה אמור להתייצב במשרד הפנים לשימוע, עתר קובי לבג"ץ בבקשה "בהולה ביותר" למתן צו ביניים נגד קיום השימוע בטענת שיש להורות על ביטול השימוע כיוון שאנו נמצאים בתקופת בחירות ובממשלת מעבר והקשר ההדוק שבין ש"ס לליכוד, לא יתכן שהשר אלקין יקבל את ההחלטה בעניינו. השופט נעם סולברג דחה על הסף את בקשתו של קובי וקבע כי על קובי להתייצב כמתוכנן בפני מנכ"ל משרד הפנים.

"שקלתי את נימוקי הבקשה, עיינתי בנספחיה, אך לא ראיתי הצדקה להיעתר לה", כתב השופט והוסיף, "זאת, בשים לב ל'היסטוריה' של הפרשה הנדונה, ובהינתן פסק הדין בעתירתו הקודמת של העותר מיום 25.11.2019. כזכור, נרשם בפסק הדין, בין היתר, כי 'הליך השימוע יתקיים כנדרש ובהקדם האפשרי'. זאת, מבלי שנעלם מעיניי שאנו נתונים בתקופת בחירות. הבקשה נדחית. יִכַּבד העותר ויתייצב לשימוע".

כזכור, קובי לא הצליח להעביר את תקציב העיר טבריה במשך ארבע פעמים, בעקבות כשלונו הוא זומן לשימוע לפני פיטורים. אך לפני שבועיים שלח הודעה בה טען כי איננו יכול להתייצב לשימוע בשל דלקת ריאות חריפה שתקפה אותו, בשלה נרשמו לו ימי מחלה. בעקבות כך, הגיע רק היום סוף סוף לדיון בעניינו.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
21 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ההההב

יאללה לך הביתה קובי שלום ותודה אם תקרא לי מלמטה אני אקרא למשטרה אז תמציא לך חיים כי אין לך ברירה…
( המנגינה של יאללה לך הביתה מוטי)

סוף סוף….
הגיעה הזמן!!!
מתי מפטרים אותו!!???

יאללה, מרדכי כהן, תשמח אותנו.
מחכים לחגוג את נס ההצלה, עוד לפני חנוכה.

מעניין מה יש לו לסחוב כול כך הרבה דפים בתיק כבר מה ניהלת מה כבר אתה יודע לעשות בחיים שלך חתיכת משעומם נסיתי לדון אותך חכף זכות והדבר היחיד שהגעתי זה כנראה חוות פסכיאטרית שלך אין לך טענה מוצדקת לבוא ללא התיק הרפואי שלך

מגיע לרון קובי

רונוש תחזור למקום שממנו באת כי לכל בדיחה יש סוף זהו נגמרה ההצגה

רון קובי בגימטריא עם הכולל 376 גימטריא עשו.
כמה סמלי שבפרשה שיעקב אבינו מנצח את שרו של עשו גם קובי יפול

לזרוק את המשוקץ הזה הביתה וכמה שיותר מהר

תעיפו אותו כבר, כל יום נוסף נזק בלתי הפיך

ואז יתקיים ברכתו של מרן שר התורה "תהיה לו מפלה גדולה"
ואני מוסיף אמןןןןןן!!!!!!

סוף טוב.. הכל טוב

סוף טוב.. הכל טוב השבת עושה את שלה???

סוף טוב הכל טוב השבת עושה את שלה?

סוף גנב לתליה וסוף אידיוט לגריטה

אפס מאופס

וואו אני לא מאמין 14 תגובות ועוד על מי? על רון קובי
חברה אני בהלם מילא תגובות על גדעון סער מילא תגובות על הבחירות בבריטניה אבל על קובי??? מה יש להגיב לילד קטן? אם ילד קטן יעבור לידך ברחוב ויגיד לך פויה אתה תגיב??

עוד מובטל לסטטיסטיקה

אל תשמחו כל כך מהר במדינה שלנו ובכלל בזמן האחרון יתנו לקובי עוד הזדמנות לנסות להקים את הקואלציה בעריה.

חלאת המן האנושי בהמה סרוחה, עכשיו הוא יכול ללכת לנקות שרותים

שימוע לפני בי"ד של מעלה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו