נהריה: חבר המועצת ביקר בבית הספר "נתיבות משה" וחיזק את התלמידים

ביקור רב רושם בעיר נהריה של חבר ראש ישיבת חברון וחבר מועצג"ת הגאון הרב דוד כהן שליט"א שביקר בבית הספר של החינוך העצמאי בעיר. "קרן ההסעות דואגים להביא את 150 תלמידי בית ספר ב 11 קווי הסעה מנהריה וישובי הסביבה"

חבר מועצת גדולי התורה של דגה"ת וראש ישיבת חברון הגאון הגדול הרב דוד כהן שליט"א ביקר אתמול (שלישי) בבית ספר "נתיבות משה" של החינוך העצמאי בנהריה.

ראש הישיבה בחן את התלמידים ועמד נפעם מידיעותיהם ובקיאותם בחומר הנלמד. במהלך שיחתו דיבר ראש הישיבה על חובתנו להתחזק בימים אלה בלימוד התורה ובנושא בין אדם לחברו וחיזקם על הזכות שנפלה בחלקם להתחנך בבית ספר חשוב זה, המנוהל ביד רמה ובמסירות נפש על ידי המנהל הרב יצחק שטימן שליט"א וצוות המורים.

כמו"כ רה"י ציין לשבח בפני המנהל הרב יצחק שטימן שליט"א ומפקח החינוך העצמאי הרב דוד רינדר שליט"א הרב יוסף רוזנגרטן שליט"א מקרן ההסעות והרב יעקב מויאל מנהל טיפול המשך והכונה לישיבות מקרן ההסעות את התנהגותם וידיעותיהם המופלאות של התלמידים.

הגר"ד כהן ציין כי ראוי לשבח את קרן ההסעות של החינוך העצמאי הדואגים להביא את 150 תלמידי בית ספר ב11 קווי הסעה מנהריה וישובי הסביבה כל יום ללימודים. קודם הביקור בבית הספר הגיע הגר"ד כהן לימי עיון למנהלים של מנהלי החינוך העצמאי מכל רחבי הארץ שאורגן על ידי הסתדרות המורים בנהריה שם מסר ראש הישיבה שיחה לרגל הכינוס החשוב. המעמד התקיים בהשתתפותו של מנכ"ל החינוך העצמאי הרב אליעזר סורוצקין שליט"א ומקפחי בתי הספר של החינוך העצמאי מרחבי הארץ.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו