צילום: נועם רבקין / פלאש 90

סער בביקור בגבעת המטוס: "ממשלת נתניהו מקפיאה בניה בירושלים"

בכיר הליכוד שמתמודד בפריימריז לראשות המפלגה ומרבה לתקוף בימים האחרונים את יו"ר מפלגתו וראש הממשלה טען כי "יש לסיים את הקפאת הבנייה בעיר וזה מה שאני אעשה". סער עקץ את נתניהו ואמר: "עתיד של ירושלים ייקבע במעשים, לא במילים"


ח"כ סער אתמול.

חבר הכנסת גדעון סער המתמודד בימים אלו בפריימריז לראשות הליכוד מול ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים היום (חמישי) סיור בגבעת המטוס בירושלים ובו התייחס להקפאת תוכנית הבניה במקום: "למיקום הזה יש משמעות אסטרטגית", אמר סער. "בנייה כאן תפגע ברציפות הטריטוראלית אליה חותרים הפלסטינים ותהווה חסם להקמת מדינה פלסטינית. לכן, גם יש לחצים מדיניים, אירופאיים בעיקרם, למנוע את הבניה ליהודים כאן".

סער ביקר את מדיניות הממשלה במקום ואמר: "יש לבניה כאן חשיבות אדירה. חשוב מאוד, לאחר הקפאה של למעלה מ5 שנים, לבנות כאן". לדבריו: "גבעת המטוס היא חלק ממכלול גדול יותר של הקפאת בנייה בירושלים וסביבתה, לצד E1 ועטרות. ביחד – למעלה מ17,000 יחידות דיור מוקפאות".

בכיר הליכוד שמרבה לתקוף בימים האחרונים את יו"ר מפלגתו וראש הממשלה טען כי מדיניות זו היא "בנוסף לעניין המדיני, העדר בניה ליהודים בהיקף מספיק גורם לשינוי מתמיד של המאזן הדמוגרפי בירושלים לרעת היהודים". סער עקץ את נתניהו ואמר: "עתיד של ירושלים ייקבע במעשים, לא במילים. יש לסיים את הקפאת הבנייה בעיר".

"כמו את כל ההישגים של התנועה הציונית, יקבעו המעשים בשטח. אם לא נבנה, לא נוכל להבטיח את עתידה של העיר ואת הרוב היהודי בה לדורי דורות", הוסיף סער. "יש משמעות נוספת לבנייה כאן. הרבה מאוד תושבי ירושלים יהודים, בדגש על צעירים עוזבים את העיר בהעדר היצע מספיק של דיור המשפיע גם על עלית מחירי הדיור בירושלים. וזה פוגע במאזן הדמוגרפי בעיר. המאזן הדמוגרפי בירושלים בין הרוב היהודי למיעוט הערבי בעשור האחרון השתנה לרעה".

הח"כ מהליכוד סיכם: "לכן זה חיוני להפשיר את ההקפאה הזו". לדבריו: "אלה הדברים שאני מתכוון לקדם ולבצע ולכן הגעתי כאן היום לגבעת המטוס".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
8 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

סמרטווטטטטט

סער נעשית הלכלכן של גנץ . תתבייש אתה גורם לתומכיך לשנוא אותך בוגד . אתה מושתל של גנץ ויהיר שכל מטרתך להפיל את הליכוד . אתה הייתה חבר מפלגה שהצבעת על כל החלטה . ועכשיו אתה מלכלך על המפלגה שהייתה שותף לכל הצבעה והחלטה . אתה פשוט קטן ומגעיל . חסר שכל בעליל . נמאס מההישתלחויות שלך והיריקה לבור ששתית מימנו וגדלת מימנו . אתה איש חלש מסכן והזוי ובוגד בכל המוסכמות . מלשן ורכלן .

בוגד

מרגל כפול פוגע במפלגה ובראש המפלגה.

לקלקן ולא לכלכן

מתי שתבינו שאין לנתניהו סיכוי להרכיב ממשלה תבינו שגדעון בסך הכל מנסה לשמור על הליכוד

גיס חמישי
תזרקו אותו מהליכוד
נמאס ממנו

סער קשוב לציבור החרדי הרבה יותר מנתניהו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו