צילום: יעקב לדרמן

אחרי 11 שנה: שמואל גרינברג פורש ממועצת עיריית בית שמש

חבר המועצה מדגל התורה נאלץ להתפטר מתפקידו בעיריית בית שמש בשל הוראה רשמית של משרד הפנים בשל ניגוד עניינים מעבודתו בעיריית ירושלים. בימים הקרובים תדון הנהלת דגל התורה באשר לתפקידים אותם מילא ותעביר את החלטתה לראש העיר

שמואל גרינברג, שמונה לתפקיד מנהל האגף לחינוך חרדי בעיריית ירושלים, נאלץ לפרוש מחברותו כחבר ערייה בעיריית בית שמש בשל ניגוד עניינים בתפקידים הללו, מי שייכנס במקומו למועצת העיר הוא יוסי גולדהירש. גרינברג, שנכנס ללשכתו בעיריית ירושלים נתקל בקשיים משפטיים, לאחר שהתעקש להישאר כחבר מועצה בעיר בית שמש.

הערב (שלישי) נאלץ גרינברג להתפטר מתפקידו בעיריית בית שמש בשל הוראה רשמית של משרד הפנים. בימים הקרובים תדון הנהלת דגל התורה באשר לתפקידים אותם מילא ותעביר את החלטתה לראש העיר.

מעיריית בית שמש נמסר בתגובה: "ראש העיר ד"ר עליזה בלוך קיבלה הערב את הודעתו של המשנה לראש העיר, חבר המועצה הרב שמואל גרינברג על התפטרותו ממועצת העיר. ראש העיר הודתה לגרינברג על עשייתו בשירות תושבי העיר בשנים האחרונות במגוון התפקידים שביצע".

ראש העיר, ד"ר עליזה בלוך אמרה: "אני מודה לשמוליק על תרומתו הרבה ומסירותו לבית שמש ותושביה ומעריכה את פועלו הרב. בשמי, בשם תושבי העיר ובשם עובדי העירייה אני מאחלת לו ברכת הצלחה בתפקיד החדש ובהמשך דרכו".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
8 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שמוליק, פוליטיקאי משכמו ומעלה
נעים הליכות, הביא להישגים חשובים באמצעות ידידות חזקה שרכש, בזכות החן והאופי בהם ניחן.
מקווים שימצא את הדרך להישאר מחובר לעיר…

נו נו
מי יודע לומר מה תרם לבית שמש?
מה יכולות הביצוע שלו?

לטובת מי? הה האשכנזים, מיותר, אנשים כאלה מיותרים, ראיתם בסמינר באר מרים מה עשו? 2 כניסות נפרדות אשכנזים בנפרד, וספרדים מעולים ונעלים בנפרד, לסוליה של הנעל אתם לא מגיעים. אם אני לא טועה יש את עניין הלבנת פנים, לאשכנסים "הטהורים" מותר?

א! כנראה שאינך גר בבית שמש כך שאין לך מושג על המהפכות ששמוליק עשה הן בתחבורה והן בחן חרדי חבל שבגלל תאוות הכבוד והכסף של אישים מסוימים מבני ברק נקלענו לאן שנקלענו וד"ל

חבל על בחור יקר שהוא בוגר מכון מנדל הידוע לשימצה, שרק לא יזיק בירושלים

אני מאחל לו שלא יצליח בירושלים…
אולי כך נקבל אותו בחזרה

לשון הרע לא מדבר אלי

דאג לתחבורה רק לשכנים שלו.
כל שאר חלקי העיר היו אפס אצלו.
כמו הקריה החרדית וחפציבה למשל.
בחור אפס מאופס.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו