התרגשות בבאבוב: האדמו"ר יגיע לארץ לביקור מיוחד

היערכות שיא בחסידות באבוב לקראת הגעתו של כ''ק האדמו''ר מבאבוב שליט''א לביקור מיוחד בקרב חסידיו בארה''ק לאחר שנים שלא הגיע לארץ ויערוך שבת מיוחדת בהשתתפות קהל חסידיו. בחסידות הוקמה וועד מיוחד שיארגן את הביקור על הצד היותר טוב

היערכות שיא בחסידות באבוב: בחסידות פרסמו בשבוע האחרון כי כ"ק האדמו"ר מבאבוב שליט"א צפוי להגיע לביקור מיוחד בקרב חסידיו בארה"ק לאחר שנים שלא הגיע לארץ.

עם היוודע הבשורה שוררת התרגשות רבה בקרב חסידי ואוהדי בית באבוב לקראת בואו ההיסטורי של כ"ק האדמו"ר שליט"א אשר צפוי לבקר בריכוזי ומוסדות החסידות הפרוסים ברחבי הארץ.

על פי התכנון כ"ק האדמו"ר שליט"א צפוי להגיע לארה"ק לקראת שבת פרשת משפטים – שקלים ויערוך שבת מיוחדת בהשתתפות קהל חסידיו. גולת הביקור תהיה בקרית באבוב בעיר בת ים שם יבקר הרבי את קהל החסידים.

ההיערכות בקרב החסידים מגיעה לשיא שכן כ"ק האדמו"ר שליט"א הגיע לארץ לפני כשלש שנים לביקור קצר בימי החנוכה בקרית באבוב בבת ים ומאז לא הגיע שוב לביקור בארה"ק.

במהלך הביקור ההיסטורי צפוי כ"ק האדמו"ר שליט"א לבקר במוסדות וריכוזי החסידות וכן יעלה הרבי לביקורים במעונם של גדולי האדמורי"ם והרבנים שליט"א.

בחסידות הוקמה וועד מיוחד שיארגן את הביקור על הצד היותר טוב, שיתנהל ללא תקלות כראוי וכיאה לבואו של כ"ק האדמו"ר שליט"א מארה"ב.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו