זירת הפיגוע. צילום: דובר צה"ל

פיגוע דקירה סמוך למערת המכפלה: מתפלל בן 22 נפצע בינוני, המחבל נעצר

צעיר בן 22 נפצע בינוני לאחר שמחבל דקר אותו בגבו, בציר המתפללים סמוך למערת המכפלה בחברון. המחבל פתח במנוסה, אך כוחות הביטחון בסיוע אזרח שנכח במקום תפסו אותו לאחר זמן קצר. הפצוע פונה לבית החולים שערי צדק בירושלים


צפו: פאראמדיק מד"א חנוך זלינגר מספר בצאת השבת על התקרית

מחבל דקר היום (שבת) צעיר בן 22 בציר המתפללים בקריית ארבע ונעצר לאחר מרדף קצר. מצבו של האזרח הפצוע מוגדר בינוני. אזרח אחר שהיה ליד הגבר שנדקר התעמת עם המחבל לאחר הדקירה. מח"ט חברון אל"מ איתמר בן חיים וחייליו היו במקרה קרוב מאוד למקום הדקירה בעת הפיגוע. המחבל הועבר לחקירה.

מתחקיר ראשוני עולה שהמחבל, נער כבן 16, יצא במהירות מביתו שנמצא על ציר המתפללים, ותוך זמן מן קצר זיהה את הצעיר, הסתער לעברו, דקר אותו וניסה להימלט. בעקבות התגובה המהירה של כוחות הביטחון בשטח, המחבל נעצר תוך זמן קצר. אביו אף תוחקר וטען כי אין לו מושג מדוע בנו החליט לקחת סכין ולבצע פיגוע.

מארגון מד"א נמסר כי בשעה 15:00 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על פצוע מדקירה בציר הגיבורים בקרית ארבע. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שערי צדק גבר בן 22 במצב בינוני עם דקירה בכתף. מבית החולים שערי צדק נמסר כי למרכז הרפואי שערי צדק הגיע גבר כבן 22 עם פציעת דקירה בכתף בהכרה ובמצב בינוני יציב. הועבר לחדר ניתוח להמשך טיפול.


צפו: ד"ר אלון שורץ, מנהל יחידת הטראומה במרכז הרפואי שערי צדק מעדכן על מצב הפצוע.

פראמדיק מד"א חנוך זלינגר סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע, גבר בן 22 מתהלך כשהוא בהכרה ודקור בכתף. מיד הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני שכלל חבישה ועצירת דימומים ופינינו אותו לבית החולים שערי צדק כשמצבו בינוני ויציב."

מדובר צה"ל נמסר כי התקבל דיווח על אירוע דקירה סמוך לעיר חברון שבמרחב החטיבה המרחבית "יהודה". בהמשך נמסר כי, "אזרח שנכח בזירה ולוחמי צה"ל עצרו את המחבל סמוך לעיר חברון שבמרחב החטיבה המרחבית "יהודה" לאחר שדקר מתיישב. הפצוע פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים".

בתוך כך, לוחמי מג״ב עצרו היום אישה שהניפה בידה סכין סמוך לשער שכם. "לפני זמן קצר הגיעה חשודה סמוך ללוחמי מג"ב הפועלים בשער שכם בירושלים, והניפה סכין לעברם. אזרח שהיה בסמוך עליה ולוחמי מגב השתלטו עליה ועצרו אותה. החשודה (שנות ה 50) הועברה לחקירה", נמסר מדוברות המשטרה.

הנדקר: פעיל עוצמה יהודית

מדוברות עוצמה יהודית נמסר כי הצעיר שנדקר בחברון הוא רכז בעוצמה יהודית. "מפלגת עוצמה יהודית שולחת איחולי החלמה מהירה לרכז עוצמה יהודית שנפצע באורח בינוני בפיגוע בחברון. עו"ד איתמר בן גביר ובנצי גופשטיין עושים כעת את דרכם לבית החולים בו הוא מאושפז, על מנת להיות לצידו". הציבור מתבקש להתפלל לרפאותו של הנדקר בפיגוע: משה בן חנה שלווה תמימה.


יו"ר עוצמה יהודית עו"ד איתמר בן גביר מתייחס לפיגוע

יו"ר העבודה ח"כ עמיר פרץ אמר כי, "אני מאחל החלמה לפצועים ומחזק את הלוחמים והאזרחים שטיפלו באירוע ומנעו פגיעה גדולה יותר. היום, תושיתו של אזרח שהשתלט על המחבל גדעה את המשך תוכניותיו הרצחניות. באותה מידה, תושיתם של תושבי עוטף עזה שעומדים כגיבורים מול מלחמת ההתשה שלא פוסקת יום יום. ההתנהלות של רה״מ ושר הביטחון שחקה את ההרתעה בדרום, והיעדר מדיניות שוחקת גם את ההרתעה מול טרור הסכינאות".

"מה שהחל באיבוד ההרתעה מול חמאס בעזה, מדיניות שוחד הדולרים, העברת השליטה לידי החמאס שקובע את גובה הלהבות ותושבי העוטף נשארים בני ערובה לכישלון המהדהד של נתניהו ובנט,מתרחב כעת לארועי הדקירה בחברון. נתניהו ובנט חושבים שניתן להכריע את הטרור בדיבורים ואיומים שכבר לא עושים רושם על אף אחד. אסור לנו להשלים עם המצב הזה. ישראל צריכה ממשלה אחרת עם מדיניות אחרת", דברי פרץ.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אתם מפרסמים תמונות שצולמו בחילול שבת מחפיר???
וזה אתר "חרדי"???

הדובר צה"ל ערבי

נשמח אם תוכלו להסיר את הפרסומת לפני הסירטונים תודה רבה ושבוע טוב

כנ"ל

מחט חברון היה במקרה???
בעקבות התגובה המהירה?
לא מתאים לאתר שלכם.
הכל בסיעתא דשמיא!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו