צילום: Marc Israel Sellem/POOL/FLASH90

פוטין ייפגש עם אימה של נעמה יששכר: "ישוחחו על שחרורה"

סוכנות ידיעות רוסית מצטטת בכיר בקרמלין שאומר כי במהלך ביקורו בישראל ייפגש פוטין עם אימה של הישראלית העצורה בכלא הרוסי בפגישה שתערך בין נתניהו לפוטין וישוחח איתם על שחרורה מהכלא הרוסי

בכיר בקרמלין הצהיר היום (רביעי) כי נשיא רוסיה ולדימיר פוטין ייפגש עם יפה יששכר, אימה של הישראלית שכלואה ברוסיה ל-7.5 שנים לאחר שנמצא בתיקה כמות קטנה של סם. כך דווח באתר הכלכלי "ודומוסטי" ובסוכנות הידיעות רויטרס.

הדיפלומט הבכיר בקרמלין שאמר את דבר הפגישה, יורי אושקוב, הוסיף: "נתניהו ביקש שוב ושוב את שחרורה וגם הנשיא ריבלין שלח מכתב. הצדדים ידונו בהיבט ההומניטרי של הנושא במהלך הפגישה".

גורם בכיר בצד הישראלי אמר ל'חדשות 12' כי בתיווך הפטריארך היווני של ירושלים, יפה יששכר הוזמנה להצטרף לפגישה שתערך מחר בין פוטין לנתניהו במעון ראש הממשלה בבלפור. הפטריארך היווני בעצמו צפוי להשתתף בפגישה.

כמו כן, היום דווח כי הפטריארך נפגש עם פוטין במוסקווה לפני כשלושה חודשים ומסר לו מכתב מיפה יששכר במטרה שיחון אותה. פוטין הבטיח אז לפטריארך שבביקורו בישראל יפגוש את אימה של נעמה.

בתוך כך, בקרמלין ציינו כי הנשיא פוטין צפוי לדון עם נתניהו לגבי המצב באיראן ובסוריה ובנוגע לסכסוך עם הפלסטינים, זאת למרות שביקורו קוצר ליממה בשל המשבר הפוליטי בארצו. עוד דווח ברוסיה כי פוטין עשוי להציע שיתוף פעולה עם ישראל בנושא הגז והחשמל.

שלשום הודיע דובר הקרמלין כי פוטין ידון בהענקת חנינה לנעמה יששכר במהלך ביקורו. כשנשאל על האפשרות לחון את נעמה, השיב פסקוב כי ארצו אף פעם לא דנה בנושאים כאלה בתקשורת, אך הבהיר כי הנושא יעלה בביקורו השבוע של פוטין בארץ.

יפה יששכר נפגשה עם ראש הממשלה נתניהו ועם ראש המל"ל כדי לקבל עדכונים על ההתפתחויות מול פוטין. בסיום הפגישה אמרה יפה כי היא אופטימית, ונתניהו ציין כי הוא ידון על כך עם פוטין וכי הוא מקווה לבשורות טובות.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מחסידי אומות העולם
כזה מענטש

לרוני
פוטין הוא ממש לא חסיד אומות העולם, הכל אינטרסים. להזכירך לפני כמה שבועות שוחררו 2 אסירים סוריים.. לפני תגמולי הענק לרוסיה…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו