המקובל נכד הבבא סאלי סיפר על רוח הקודש והנס הגדול שפעל עבורו הינוקא • תיעוד

שלשום (שני) בערב התקיימה שמחת אירוסין לבית משפחת בוסו. האדמו"ר המקובל הגאון רבי שלמה בוסו שליט"א נכדו של הבבא סאלי זיע"א וחתנו של יבלח"ט הבבא ברוך אירס את בתו עם בן הגר"ג עטיה. בעיצומה של השמחה נשא האדמו"ר דברים וסיפר על המופת הגדול של הגאון הפלאי הינוקא - הרב שלמה יהודה שליט''א שהבטיח שידוך בו ביום וכך היה.

הגר"ש בוסו פתח את דבריו באומרו כי "זה ממש מופת מן השמים" והמשיך "התוודעתי לצדיק יסוד עולם גאון הגאונים – 'הינוקא' – שאני לא יודע איזה תארים אפשר להגיד עליו", "גאונותו העצומה ניכרת לא רק מהשיעורים, אלא ביחוד כששואלים אותו שאלות ועונה בבקיאות עצומה ממש תורה נביאים כתובים בבלי ירושלמי ראשונים אחרונים זוהר מדרשים וכו', וכל התורה כולה שגורה בפיו והכל מונח לפניו, ומכל זה לא הייתי מתרגש לולא שהכל מתוך צניעות וענווה עצומה שכמותה לא ראיתי מעולם". "כל גדולי הדור האמיתיים באים ואומרים קדוש קדוש".

"אני זוכר שבפעם הראשונה שראיתי אותו בכותל, הראה לי אלבום תמונות גדול עם תמונות של כל הרבנים של כל הדורות: רבני גור, רבני אבוחצירא, רבני חב"ד, רבני בעלז, רבני ליטא, רבני ספרד, כל אחד ואחד הוא מכיר בחיבוריו כל אחד ואחד מקורותיו וליבי התמלא שמחה" אמר האדמו"ר וציין שגם הוא כואב עד מאוד על נגע המחלוקת שגורם לעולם להתמוטט.

ואז החל לספר על המופת הגדול: בכמה הזדמנויות הייתי אצל הגאון הינוקא וביקשתי ברכה לשידוך של בתי ושאלתי מתי תגיע הישועה, הינוקא ברך ואמר שלא טוב להגיד תאריך.

האדמו"ר סיפר עוד כי בחנוכה היה שוב אצל הינוקא והפציר בו שיגיד לו מתי "היות וחנוכה זהו זמן למעלה מהטבע", "הינוקא הסתכל בנרות חנוכה, הסתכל עלי ואמר היום! לא יהיה עכבה, היום!!" המשיך האדמו"ר בהתרגשות, "כבר בבוקר הטלפון צלצל והציעו לנו את השידוך הזה, ואחרי שבוע כבר סגרו וורט" סיים את סיפור המופת המרגש.

האדמו"ר סיפר כי אחרי הוורט שוב פגש את הינוקא ובשיחתם נזכר בסידנא בבא סאלי, עוד אמר "במשך שעה וחצי הרגשתי כמו בגן עדן, אם הייתי יכול להישאר שם כל הלילה הייתי נשאר, אמרתי אז ואני אומר עכשיו שמאז סידנא בבא סאלי לא הרגשתי כזה רגש מיוחד, סיים האדמו"ר את סיפורו המרגש.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
13 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מפליא לשמוע דברים כאלו מהנכד של הבבא סאלי הרב שלמה בוסו שליט"א שגדל על ברכי הבבא סאלי ומתבטא בכאלה לשונות על הינוקא. מבהיל…

הרופא אמר על בעלי "כשיצמחו לי שערות על כף היד, בעלך יוכל להביא ילדים".
הינוקא בירך ואמר לבעלי לקבל על עצמו נושאים מסויימים, ותוך חודש נפקדנו.
אין ספק שזה צדיק ואין ספק שה' שומע את מי שעמל בתורה שלו.
תודה לה' ולקרוב המשפחה שהכיר לבעלי אותו.

כמה מרגש לשמוע את האמת ממי שאמרה!
הרב שלמה בוסו בעצמו צדיק גדול ממשפחת קדושים, ובכל זאת מפרסם את האמת ברבים בכאזת ענווה. מרגש!

הינוקא הוא בעל מופת עצום!
בעיננו ראינו אין ספור ניסים על טבעיים שמתגלגלים על ידו כדבר שבשגרה!
קידוש השם גדול לראות בעיניים מה גדול כוחה של תורה..
מאות רבות בשנים שלא היה לנו צדיק יסוד עולם בקנה מידה שכזה!

מיהו הינוקה?
איפה הוא גר
סליחה על הבורות

איכן ניתן לראות את הצדיק ולקבל ברכה

גם אשתי נושעה בהדרכת הינוקא שידע לשים את האצבע על מה שאף רב ואף רופא לא עלה,הוא עשה זאת אחרי הרהור של פחות מחצי דקה
ברוך השם זכינו לישועה מלאה בזכות עצתו והדרכתו

זה סיפור מדהים! לא יאומן!
לא בכל שבוע שומעים סיפור כזה..

לאיזה זרם הוא משתייך ??

הינוקא זה צדיק שאני זוכר תמיד לאיפה שהוא מגיע באים אלפים לראות ולשמוע את הגאונות שלו ואנשים עומדים על הגדרות ועל החלונות לנסות לראות אותו.
אחרי השיעורים שלו דיינים ורבנים גדולים מחכים עד מאוחר שיוכלו לשאול אותו את כל השאלות הכי קשות שלהם ולהתברך ממנו.

שלום לכולם!
רבים שואלים ומחפשים, היכן גר הרב הינוקא (ידוע כי גר הוא בראשל"צ ומוסר שיעורים בירושלים, אבל מהי הכתובת המדוייקת)? מה המספר בו אפשר להשיגו? או מישהו שיודע או שאפשר להשיג דרכו את הרב? זיכוי הרבים וזכות גדולה של חסד ותורה, למי שיכול לעזור בענין?

אני מכיר את הרב הצדיק רבי שלמה בוסו מהשכונה גבעת שאול
הוא תלמיד חכם וצדיק וכו' וכו' – נכד של הבבא סאלי אמיתי
נו זה לא פלא שהוא מחלק ברכות ומקבל קהל
והולך לשיעורים של הינוקא לשמוע ולקבל את ברכתו

הייתי גם כן אצל הינוקא אחרי שזכיתי ליהיות במשך שנים רבות מקורב לכמה מגדולי הדור שליט"א. ו זיע"א. אינה דומה שמיעה לראיה. יצאתי נפעם נדהם מרוגש. זה משו מעל לכל דמיון. ענק בתורה. עצום במידות. לא יאומן כי יסופר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו