Kobi Gideon / GPO

מסתמן: ארה"ב תציג את "תוכנית המאה" בפני נתניהו וגנץ בשבוע הבא

האמריקנים עומדים לעדכן את נתניהו וגנץ בתוכנית המדינית של הנשיא טראמפ המכונה "עסקת המאה". גורם בליכוד ל'חדשות JDN': "לא יתכן שנתניהו יטוס להביא הישגים מדינים והכנסת תדון בחסינות של נתניהו, צריך לתת להעם להחליט"

ארצות הברית עומדת לעדכן את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואת יו"ר כחול לבן בני גנץ בתוכנית המאה שגיבש נשיא ארה"ב דונלד טראמפ. כך פורסם היום (חמישי) ב'חדשות 12'.

לפי הדיווח של עמית סגל, נתניהו וגנץ יוזמנו ביום שלישי הבא לוושינגטון שם צפוי להיות "דרמה מדינית גדולה" כשעל הפרק פרסום "תכנית המאה" של ממשל טראמפ, התוכנית המדינית הטובה ביותר שהוצעה אי פעם לישראל, וכוללת ככל הנראה הזזה משמעותית של הגבול.

מקורות בכירים בארה"ב ובישראל אמרו ל"ישראל היום" כי שלוש שנים לאחר שהחלו בהכנות ושנה מאז שסיימו את כתיבתה, נשיא ארה"ב דונלד טראמפ אישר לצוות השלום של הבית הלבן, בראשות חתנו ג'ארד קושנר, לפרסם בשבוע הבא את הפרק המדיני והעיקרי של התכנית בטקס השקת התוכנית שצפוי להתקיים בשבוע הבא בארה"ב.

ביקורם בארץ של קושנר והשליח המיוחד אבי ברקוביץ' והממונה על זירת איראן וסוריה, בריאן הוק, היא לעדכן ההנהגה הישראלית על ההתפתחות בעסקה. במהלך הביקור הם ייפגשו עם ראש הממשלה נתניהו וימסרו לו את הדברים.

גורם בליכוד ל'חדשות JDN': "לא יתכן שראש הממשלה יטוס להיפגש עם נשיא ארה"ב להביא הישגים מדינים כבירים שלא היה מעולם, ובזמן הזה הכנסת שמכהנת ככנסת מעבר תדון בחסינות של נתניהו, צריך לתת להעם להחליט"

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

חה חה חה
איזה תזמון מדויק!
בדיוק כשקמה ועדת הכנסת!
פשוט התערבות בוטה בפוליטיקה כאן.

פחד. חברי הכנסת הנוכחית ימכרו אותנו לערבים

רק עוצמה יהודית

"לא יקום ולא יהיה"
גם פוטין וגם טראמפ
מנסים לעזור לנתניהו
לא להתעסק עם החסינות והשחיתות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו