צילום: אלעד גוטמן

לפיד האשים את פרץ בתמיכה במחבל היהודי; 'ימינה': "לפיד חזר לשקר"

מספר 2 ב'כחול לבן' אמר בכנס של המפלגה בתל אביב: "אנחנו רוצים שר חינוך שלא חושב שברוך גולדשטיין היה בסדר ושזה בסדר להכנס לבית תפילה ולבצע טבח". 'ימינה': "תחפש מישהו אחר לרכוב עליו. פרץלא אמר את הדברים, זהו שקר דוחה"

מספר 2 בכחול לבן, יאיר לפיד, נאם הערב (ראשון) בכנס ראשי המטות השטח של המפלגה בתל אביב בו השתתפו חברי הנהגת כחול לבן, ועורר את זעמם של אנשי מפלגת ימינה כשרמז ששר החינוך רפי פרץ תמך במחבל היהודי ברוך גולדשטיין: "אנחנו רוצים שר חינוך שלא חושב שברוך גולדשטיין היה בסדר. שר חינוך שלא חושב שזה בסדר להכנס לבית תפילה ולבצע טבח. לרצוח 29 אנשים חפים מפשע. זה נראה לנו סביר לדרוש משר החינוך שהוא יהיה נגד רצח בדם קר.

בימינה מיהרו להגיב "לדברי השקר של לפיד" כפי שציינו בהודעת המפלגה ותקפו את דבריו: "האיש והג׳ל חזר לשקר. יאיר, יש גבול לשקרים ולהסתה נגד הציונות הדתית, תחפש מישהו אחר לרכוב עליו. הרב רפי פרץ מעולם לא אמר את הדברים בהם אתה מאשים אותו, זהו שקר דוחה".

במפלגת הימין הוסיפו: "הרב רפי גידל דורות של לוחמים וקצינים, אנשי עשייה, התיישבות והתנדבות. לפיד בכל שנותיו באולפנים וככתב בכיר ב'מחנה' לא הגיע לעשירית מכך ונשאר לו רק להסית ולשקר". לסיום אמרו: "עצוב שכל מה שיש לכחול-לבן להציע הוא הסתה כנגד ציבור שלם שמשרת את המדינה. תתביישו".

שר החינוך עצמו אמר בתגובה לדבריו של לפיד נגדו: "לפיד, יש גבול לשקרים ולהסתה הפרועה שלך נגד הציונות הדתית, תתבייש לך. זו אותה רוח שהכתימה את דגל ישראל ומשסה נגד ציבור נאמן לעמו ולארצו".

"מעולם לא אמרתי שהטבח במערכת המכפלה היה בסדר. אני מגנה בכל תוקף את הטבח המתועב הזה", הוסיף פרץ. "כשאין תפיסת עולם, כשאין ערכים, כשאין ימין ושמאל, מה שנשאר זה רק להסית וזה לפני הכל".

בתחילת דבריו אמר לפיד: "אנחנו רוצים מדינה שבה ראש הממשלה והשרים שלו יהיו אנשים ישרים. אני לא מאמין שזו בכלל דרישה. אנחנו רוצים שראש הממשלה לא יהיה נאשם בעבירות פליליות חמורות. שהוא לא ישקר כל הזמן. שהוא לא ישתמש בשנאה ופחד. שלא יסית נגד האופוזיציה. נגד רשויות החוק".

"אנחנו רוצים מדינה שבה היהדות היא לא מה שמפריד בינינו, היא מה שמחבר בינינו. שהיא לא סיבה לגזענות, אלא סיבה לסובלנות כלפי מיעוטים. שאין בה כפיה. זה עלבון ליהדות שהממשלה מנסה לכפות אותה. אלוהי ישראל לא זקוק לכפיה דתית. זו ההיסטוריה שלנו, המורשת שלנו, המסורת שלנו".

יו"ר כחול לבן בני גנץ אמר בכנס: "בחודש אפריל נתניהו הולך למשפט. שלוש פעמים בשבוע הוא יישב על ספסל הנאשמים, מנותק מטלפון, מעוזרים, ומכל קשב למה שקורה במדינה. הוא יהיה שקוע כל כולו, במאבק על חירותו".

"בכל ערב הוא יישב עם עורכי הדין ולא עם הרמטכ"ל ומפקדי צה"ל, או מנכ"לי משרדי הממשלה. הוא יהיה עסוק בעדויות וראיות, ולא בילדים שלכם. תראו לי אזרח ישראלי אחד שלא מוטרד מזה, לא משנה מה עמדותיו הפוליטיות. אולי בגלל זה נתניהו מטייל בעולם, בכל יום בטרמינל אחר ובבית מלון אחר, מנסה לגייס ספינים נואשים".

ח"כ משה (בוגי) יעלון הוסיף כי "אנחנו במשבר. איך התרגלנו לכך שאינטרסים לאומיים משועבדים לטובת אינטרסים פוליטיים אישיים הישרדותיים. איך התרגלנו לכך שמתווה מדיני בעל משמעות היסטורית, הופך לפארסה, בשל שיקולים פוליטיים. איך התרגלנו לראש ממשלה עם שלושה כתבי אישום חמורים, שוחד, הפרת אמונים ומרמה. אנחנו בכחול לבן לא התרגלנו לזה ולכן אנו כאן, כי מדינת ישראל צריכה שינוי, מדינת ישראל חייבת שינוי!".

ח"כ גבי אשכנזי אמר בכינוס כי "אף מפלגה מאז הקמת המדינה לא קיבלה מיליון ומאה חמישים אלף מצביעים. לפני קצת פחות משנה צעדנו פה בשביל הזה כל הרביעיה. איש לא חשב אז שנביא הישג כזה. אנחנו ממשיכים לחרוש את הארץ- עד הניצחון".

"אנחנו שומעים ממצביעי ליכוד – ״די! נמאס! צריך שינוי! 40 שנה הצבעתי ליכוד. לא אצביע לביבי!״. המדינה תקועה- אבל אנחנו במומנטום. אנשים רוצים לראות שינוי. נתניהו ילך לטפל במשפט שלנו. אנחנו נשרת את האזרחים. כפי שעשינו כל חיינו".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

באמת בושה שצריך לכפות יהדות, רק הכוונה היא הפוכה, הבושה היא ללפיד וחבריו שלא שומרים את היהדות מעצמם, לו היו עושים כך, המצב היה אחר…

כל מה שאני שומע מחברי הקופטפיק אישומים וחרטה אין להם אגנדה אצלם זה רק לא ביבי

מפלגת הבלה בלה בלה,רק דיבורים, רק ססמאות, רק פילוג, ורק הסטה, ורק שנאה, הייתם צריכים לקרוא למפלגה שלכם "רק לא ביבי" מבטיח לכל היום הייתם ב38 מנדטים, מזל שאתם טייסים בקוקפיט ויראלי,

אותו שקר של יריקה בבית שמש (שהתבררה בשאליתא בכנסת שלהד"מ) שהולידה את המפלצת 'יש עתיד'

בזה שמגיבים לאנשים הללו מעלים אותם לסדר היום תתעלמו מהם כלב נובח ולא יותר.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו