צילום: נתי שוחט / פלאש 90

אזעקות בשדרות ועוטף עזה: זוהה שיגור אחד משטח רצועת עזה לשטח ישראל

צבע אדום בעוטף עזה: אזעקות הופעלו הערב בעיר שדרות ובישובים ניר עם ואיבים שבמרחב שער הנגב. מדובר צה"ל נמסר כי, זוהה שיגור אחד משטח רצועת עזה לשטח ישראל. מועצה האזורית שער הנגב: נפילת רקטה בשטח פתוח בלי נזק או נפגעים

צבע אדום בעוטף עזה: אזעקות הופעלו הערב (20:27) בעיר שדרות ובישובים ניר עם ואיבים שבמרחב שער הנגב. מדובר צה"ל נמסר כי, זוהה שיגור אחד משטח רצועת עזה לשטח ישראל. במועצה האזורית שער הנגב, שהודיעה לתושביה על נפילתה של הרקטה בשטח פתוח, מבלי לגרום לנזק או לנפגעים.

רקטה ששוגרה אתמול מרצועת עזה התפוצצה בשטח פתוח במרחב המועצה האזורית שער הנגב. לא נשמעה אזעקת צבע אדום בעקבות השיגור, אך כן הופעלה התרעה ביישומון של פיקוד העורף. לא ידוע על נפגעים או נזק. זמן קצר לאחר מכן תקף בתגובה טנק של צה"ל שתי עמדות תצפית של חמאס בצפון רצועת עזה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הבוקר בפתח ישיבת הממשלה: "אני רוצה להבהיר – אנחנו לא נקבל שום תוקפנות מעזה. אנחנו, רק לפני כמה שבועות, חיסלנו את המפקד הבכיר של הגא"פ בעזה, ואני מציע לגא"פ וגם לחמאס לרענן את זכרונם. אני לא אפרט את כל הפעולות ואת כל התוכניות שלנו בתקשורת, אבל אנחנו ערוכים לפעולת מחץ נגד ארגוני הטרור בעזה. המעשים שלנו חזקים מאוד והם עדיין לא הסתיימו, בלשון המעטה".


נתניהו מאיים על חמאס. צילום: לע"מ

שר הביטחון, נפתלי בנט אמר היום בתום הערכת מצב באוגדת עזה כי, "מדינת ישראל אינה חפצה במלחמה מול חמאס בעזה, אבל יש לנו מחויבות לביטחון תושבי הדרום. ההתנהלות המופקרת של ראשי חמאס מקרבת אותנו לפעולה קטלנית מולם.אנחנו לא נודיע מתי ולא נודיע היכן. הפעולה תהיה שונה מאוד מקודמותיה, אף אחד לא יהיה חסין. בפני חמאס עומדת הברירה: לבחור בחיים ובשגשוג כלכלי, או לבחור בטרור ולשלם מחיר כבד מנשוא. מעשיהם יקרבון ומעשיהם ירחיקון".


צפו בדברי בנט בתום הערכת המצב. צילום: טל עוז / משרד הביטחון

חמאס הגיב לאיומים והזהיר את ישראל מפני"פעולה טיפשית" בעזה. לדבריהם, ישראל תישא באחריות לכך. "האיומים האלה לא מפחידים אותנו והם רק יגרמו לנו להמשיך את דרך ההתנגדות והמאבק בכל אמצעי ההתנגדות שבידינו", מסר דובר ארגון הטרור. בתוך כך, מקורות פלסטיניים דיווחו כי משלחת מטעם המודיעין המצרי צפויה להגיע מחר לעזה. המשלחת צפויה להיפגש עם בכירי חמאס ולדון איתם על ההסדרה עם ישראל.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

המחבלים ממהרים לבטא את שמחתם על הנאיביות של מערכת המשפט שנותנת מקום לאחותם המחבלת להיכנס לכנסת ולהחריב את ישראל מבפנים.

עד מתי???

זהו שפל חדש בדרגות השפל של הבגץ שמרחם על רוצחים אכזרעם ומתאכזר על תינוקות רחמנים ונשים שנרצחו,,,נכון שאילולי מורא מלכות איש את רעהו חיים בלעו,אבל כאן זה בית המשפט שאת האזרחים בלעו,ולכן הבחת משפט אפס

למה נראה לך שאם לא תצביע ביבי, לא יהיה לך טילים? תגיד לי אתה חי בסרט? אתה באמת מאמין לגנץ שהוא מסוגל ויודע לעשות משהו?

תגיד לי אתה חי בסרט?
למה נראה לך שאם אתה תצביע ללפיד ואחמד טיבי תקבל פחות טילים?!

ללאומי החושב :
אתה לאומי מצטט.
ביבי בודאי רע ליהודים.
אין ספק כי כל אחד אחר מלבד ביבי (כן-רק לא ביבי) יהיה טוב בהרבה.
תנו לגנרלים מנוסים צ'אנס.
ביבי שהגיע מהאולפנים באמריקה התחיל נמוך בהרבה (ומסיים נמוך עוד יותר).
לא מגיע לו עוד צ'אנס!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו