ברוך דיין האמת: ראש ישיבת 'מרביצי תורה' הגרי"י ביטרספלד זצ"ל

הגאון רבי יקותיאל יהודה זצ''ל היה מגדולי מרביצי התורה שבבורו פארק כאשר שמו יוצא לתהילה בזכות תורתו ושיעוריו המיוחדים שהיה מוסר. מיטתו יצאה אמש בטיסה מארה''ב לנתב''ג ובשעות הקרובות מסע הלוויתו ייצא מבית ההלוויות 'שמגר' אל הר הזיתים שם ייטמן

ברוך דיין האמת: מבורו פארק שבארה"ב מגיעה הידיעה המרה על פטירתו אמש (רביעי) של הגאון רבי יקותיאל יהודה ביטרספלד זצ"ל אשר שימש בשנים האחרונות כראש ישיבת 'מרביצי תורה' בפלעטבוש שבניו יורק.

הגאון רבי יקותיאל יהודה זצ"ל היה מגדולי מרביצי התורה שבבורו פארק כאשר שמו יוצא לתהילה בזכות תורתו ושיעוריו המיוחדים שהיה מוסר. רבים היו מתדפקים על דלתות ישיבתו הנחשבת 'מרביצי תורה' שהייתה ממוקמת בפלעטבוש שבניו יורק בכדי להסתופף בצילו ולשתות ממי תורתו.

תלמידיו מספרים בשיחה עם 'חדשות JDN' כי המנוח היה אדם שכל כולו לשמים ולבריות כשלא מחזיק טיבותי'ה לנפשי', כל ימיו היה חיי בצניעות ובענווה והיה שקוע באוהלה של תורה ובהפצת תורה ויראה בקרב ישראל.

מיטתו של הגאון רבי יקותיאל יהודה ביטרספלד זצ"ל יצאה אמש בטיסה מארה"ב לנתב"ג ובשעות הקרובות מסע הלוויתו ייצא מבית ההלוויות 'שמגר' אל הר הזיתים שם ייטמן לדאבון ליבם של משפחתו הכבודה ותלמידיו הרבים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו