עסקים למען הקהילה: חברת 'בזן' תרמה חדר סנוזלן למרכז הטיפולי של עמותת 'ערוגות'

באירוע מרגש נחנך השבוע חדר סנוזלן במרכז הטיפולי של עמותת 'ערוגות – המרכז לקידום הילד והמשפחה' המטפלת מזה 30 שנה בילדים ובני נוער מאוכלוסייה החרדית בחיפה, המתמודדים עם קשיים התפתחותיים ורגשיים.

חדר סנוזלן הינו חדר טיפולי ייחודי לגרייה רב חושית, והוא אחד מהכלים המתקדמים כיום לטיפול במגוון קשיים בקרב פעוטות, ילדים ובני נוער, ע"י מטפלות בתנועה ומרפאות בעיסוק.

המרכז הטיפולי של 'ערוגות' היה מהראשונים בארץ שיישמו כלי טיפולי זה, וכיום, מתקיימים בחדר כ-800 טיפולים בשנה.

לאחר שנים של פעילות אינטנסיבית, החדר הוקם מחדש, והפעם שודרג בתוספת של ציוד אינטראקטיבי חדשני וייחודי.

גב' פנינה ברקוביץ, מנהלת מקצועית ומנכ"לית 'ערוגות' מסבירה כי חדר הסנוזלן בנוי באופן מיוחד המאפשר לילד לחקור את סביבתו, וליצור קשר מיוחד עם המטפל, ולמעשה לכוון את המטופל לדרך ולקצב המתאימים לו באופן אינדיווידואלי. בחדר הסנוזלן משולבים אלמנטים אשר מגרים את כל החושים באופן אינטראקטיבי כגון, פוף ענק שמתוכו בוקעת מוסיקה, סיבים אופטיים, עמוד בועות צבעוניות, מראות מיוחדות ועוד. הילד והמטפל מנותקים מן העולם החיצון ומוגנים מכל פגיעה על ידי קירות מרופדים. "חדר הסנוזלן שנתרם על ידי קבוצת בזן יתרום לרווחתם ולאיכות חייהם של ילדים רבים ויסייע להם לשפר יכולות, ועל כך תודתנו".

גב' שרית מלכה, מתאמת אחריות תאגידית בבזן סיירה במרכז במהלך האירוע והביעה את התרגשותה מהפעילות החיונית הנעשית בקרב ילדים במקום.

 

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אנחנו שמחים שהצטרפתם לעולם הקסום והפורץ דרך. מחזיקים לכם את היד בשליחות הגדולה הזו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו