צילום: עבד ראחים קאטיב / פלאש 90.

סגן שר הבריאות האיראני נדבק בקורונה; "בכל יום מתים 10 בני אדם בקום"

סגן שר הבריאות האיראני העומד בראש המאבק של רשויות הבריאות באיראן להילחם בנגיף נדבק בקורונה, לפי הרשויות בטהרן - 15 מתו מהוירוס הקטלני ו-95 נדבקו, אולם איראנים רבים חושדים שהמצב חמור בהרבה. מחוקק מהעיר קום: "כל יום מתים פה עשרה"

סגן שר הבריאות האיראני, איראג' חרירצ'י, אובחן היום כנשא של וירוס הקורונה הקטלני, כך דווח היום בסוכנות הידיעות האיראנית ILNA. לפי הדיווח, חרירצ'י ככל הנראה נדבק לאחר שביקר בעיר קום, מוקד ההתפרצות במדינה.

סגן שר הבריאות חרירצ'י עמד בראש המאבק של רשויות הבריאות באיראן להילחם בנגיף. מוקדם יותר היום טען חרירצ'י כי יתפטר אם יתגלה כי מספר המתים בעיר קום אכן עלה לחמישים, כמו שדווח בכלי התקשורת בעולם.

לפי רשויות הבריאות באיראן, 15 מקרי מוות נרשמו עד כה כתוצאה מהתפרצות הנגיף, אמנם נתון זה הוא הגבוה ביותר מחוץ לסין ומציב את איראן כמוקד מרכזי של התפרצות הנגיף, אך תושבים רבים לא מאמינים למספרים שמדווחים השלטונות, וחלקם בטוחים כי מדובר כבר במגיפה של ממש.

חבר פרלמנט איראני מהעיר קום, מוקד ההתפרצות באיראן, טען אתמול כי המצב בעירו חמור בהרבה ממה שנטען על-ידי השלטונות. אחמד אמיריאבאדי פארהאני, שבעבר שימש קצין במשמרות המהפכה, טען כי 50 בני אדם מתו בעיר קום לבדה. הוא הוסיף שהמקרה הראשון של הידבקות בנגיף התגלה שבועיים לפני שטהרן דיווחה לראשונה על שני נדבקים ביום רביעי האחרון, בתוך שעות, השניים הללו הפכו למתים בדיווח של הרשויות. פארהאני טען בנאום בפרלמנט האיראני כי "בכל יום מתים 10 בני אדם בקום".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

תודה השם יתברך תשלם לרשעים האלה שרוצים למחוק את עמך ישראל.

יהי רצון שמחר נישמע שחימנאי נדבק ,או שהוירוס ניגעל???

אם חמינאי ידבק בקורונה ישימו את הקורונה בבידוד ….

מעניין שהם עוד לא האשימו את הציונים ואמריקה שהפיצו אצלם את הווירוס בשביל להשמיד אותם

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו