צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90.

שיפור במצב נהג האוטובוס שאושפז במצב קשה לאחר שחלה בקורונה

נהג אוטובוס התיירים שהסיע קבוצת צליינים מיוון אושפז במצב קשה. מבית החולים מסרו כי מצבו עדיין מוגדר קשה, אולם ישנם סימנים מעבדתיים אשר מעידים על הטבה במצבו. בסורוקה נפתח הלילה המתחם הייעודי לטיפול בחולי קורונה

המרכז הרפואי פדה – פוריה הודיע הבוקר (שלישי) כי חל שיפור מצבו של נהג אוטובוס התיירים שהסיע קבוצת צליינים מיוון, שחלקם נדבקו בנגיף, הנהג בן ה-38 חלה בקורונה ואושפז במצב קשה. מבית החולים מסרו כי מצבו עדיין מוגדר קשה, החולה מורדם, מונשם. אולם ישנם סימנים מעבדתיים אשר מעידים על הטבה במצבו.

בתוך כך, בית החולים בני ציון מעדכן גם הוא על מצב האישה בת 75 תושבת הקריות שחזרה לארץ מספרד ונמצאה חיובית לנגיף הקורונה, בתיאום עם משרד הבריאות, החולה הועברה ישירות מביתה לאשפוז בביה״ח. ומצבה מוגדר קל. "היא מאושפזת בחדר מבודד עם לחץ שלילי יחד עם חברתה לטיסה, שאושפזה אתמול. השתיים מטופלות על ידי צוות ייעודי וממוגן באופן מלא", מסרו מבית החולים וציינו כי "המרכז הרפואי בני ציון נערך לטפל בנשאי נגיף וירוס הקורונה בהתאם להנחיות המקצועיות של משרד הבריאות".

למחלקה הייעודית המבודדת לקורונה בבית החולים השרון הגיעו הלילה 3 חולים נוספים, שני גברים ואישה שהיו במגע אישי קרוב עם חולה מאומת. בהודעה שפרסמו מבית החולים נמסר כי מצבם קל.

במקביל, בתיאום עם משרד הבריאות, בסורוקה נפתח הלילה המתחם הייעודי לטיפול בחולי קורונה – היחידה לטיפול באירועים מיוחדים. בית החולים ממשיך לבצע בדיקות מעבדה לזיהוי הנגיף במעבדה לוירולוגיה, שהיא אחת מארבע מעבדות מורשות לבדיקה זו בארץ והצוותים הרפואיים בביה״ח עוברים סימולציות מיוחדות לטיפול בחולי קורונה בניידת הסימולנע של כללית, מתקן אימון ייחודי נייד.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו