צילום: הדס פרוש / פלאש 90

דרעי: "חייבים להקים ממשלת חירום לאומית בגלל הקורונה"

שר הפנים קרא לגנץ לחבור לנתניהו ואמר כי החלפת יו"ר הכנסת וחקיקת חוקים נגד רה"מ יסכלו את האפשרות הזו: "מזהיר את כחול לבן, אל תשחקו משחקים". עוד אמר: "בני גנץ מובל על ידי אנשים שנותנים לו עצות מאוד גרועות"

שר הפנים אריה דרעי התייחס הבוקר (חמישי) למשבר הקורונה ואמר כי "חייבים ממשלת חירום עם הסכמה לאומית רחבה בגלל הקורונה. אין ממשלה אחרת. זה או ללכת למערכת בחירות נוספת שזה טירוף או ללכת לממשלת אחדות". יו"ר ש"ס הוסיף: "אני מזהיר את כחול לבן שלא ישחקו משחקים, אם יחליפו יו"ר כנסת ויחוקקו חוקים נגד נתניהו אי אפשר יהיה לדבר על ממשלת אחדות, אנחנו נלך לבחירות".

שר הפנים התייחס לאפשרות שיו"ר כחול לבן יכהן ראשון ברוטציה עם ראש הממשלה נתניהו ואמר: "בני גנץ מובל על ידי אנשים שנותנים לו עצות מאוד גרועות. אנחנו נמצאים במלחמה שאתם לא מבינים את ההשלכות שלה ואתם מדברים על זה שניתן לאנשים שלא ניהלו משרד ממשלתי להיות ראשונים? גנץ לא ימצא את הידיים והרגליים בטיפול בקורונה".

השר דרעי שאמר את הדברים בריאיון לאודי סגל וקרן מרציאנו בגלי צה"ל. הציע להתמודד עם התפרצות הנגיף על ידי בדיקות המוניות לישראלים, לדבריו: "חייבים לאמץ את המודל של קוריאה הדרומית של בדיקות המוניות לישראלים".

בתוך כך, הערב בשעה 20:00 תכנס לתוקפה החלטת שר הפנים, לפיה לא תותר עוד כניסה לישראל של זרים מכל העולם. עם זאת, זר אשר יוכיח יכולת ומקום לבידוד בן 14 יום תבחן כניסתו. הוכחת הבידוד תיעשה בנציגות ישראל במקום שהייתו.

חריגה זו אינה חלה על מי שנכלל בהחלטות הקודמות ולא יוכלו להכנס זרים המגיעים מסין, דרום קוריאה, תאילנד, איטליה, מקאו, סינגפור, הונג קונג, יפן ומצרים. כמו כן לא תותר כניסת תיירים המגיעים במסגרת תיירות מרפא מכל מדינה בעולם.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
7 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אני אוהב את אריה דרעי.
אך למה לו להשמיץ ולגמד, רמטכ"לים שניהלו צבא – ח"כים ושרים לשעבר.
היכן דרעי למד לנהל מערכות? במעשיהו?

אם כאלה אוהבים מי צריך שונאים…

מהתגובה שלך ניכר מאוד שאתה אוהב את דרעי
ולשאלתך איפה הוא למד הרבה לפני דהוא נכנס לכלא הוא היה שר ובפוליטיקה כבר מ1988הוא הכי ותיק שם עם הכי הרבה ניסיון

הכי חשוב שכחתם לאמר לו בן תורה ויש לו סיעתא דישמעיא… הוא אריה תרתי משמע… וה' אוהב אותו לכן הוא תותח על … וכל מילה שלו בסלע.. רמטכל…. פשוט בושה

צודק בכל מילה

צודק בכל מילה שלו!

הוא תלמיד חכם מה הדיבורים האלו?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו