Flash90

המוקש בדרך לממשלה: ח"כ עומר ינקלביץ מתנגדת לממשלת מיעוט

על פי הדיווח גם חברת הכנסת החרדית עומר ינקלביץ מסרבת להקמת ממשלת מיעוט יחד עם הרשימה המשותפת של הערבים זאת למרות דעתם של רוב חברי מפלגתה, עם זאת הצהירה ינקלביץ כי במידה וזה יגיע להצבעה היא תצטרף להחלטת הסיעה

לאחר שפורסם כי יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ מתכנן על הקמת ממשלת מיעוט יחד עם הרשימה המשותפת, דפנה ליאל ב'חדשות 12' מפרסמת הערב כי גם חברת הכנסת עמר ינקלביץ ממפלגת כחול לבן הודיעה היום ליו"ר בני גנץ כי היא מתנגדת בכל תוקף לממשלת מיעוט יחד עם הערבים. עוד הוסיפה חברת הכנסת החרדית ינקלביץ כי במידה שזה יגיע להצבעה, היא תצטרף להחלטת הסיעה בכללותה.

דיווח זה מצטרף לדיווחים קודמים כי גם חברי הכנסת ‏האוזר והנדל מכחול לבן מתנגדים לממשלת מיעוט יחד עם הרשימה המשותפת של הערבים, מדיווחים נוספים עולה כי אף חברי הכנסת גבי אשכנזי מהקוקפיט של כחול לבן וחיליק טרופר מתנגדים גם לממשלת מיעוט שכזו.

כפי שדווח כאן בעבר חברי הכנסת הנדל והאוזר נחשבים לסמן הימני במפלגת כחול לבן הביעו התנגדות לממשלה בראשות בני גנץ שתמונה בתמיכת הרשימה המשותפת. מקורביהם של הנדל והאוזר שצוטטו ב'ידיעות אחרונות' אומרים: "אם היו מביאים את האפשרות של הקמת ממשלת מיעוט כאפשרות אחרונה וכברירת מחדל – הסיפור היה שונה אבל מראש ללכת על אירוע שהוא מאוד בעייתי ובניגוד להתחייבות שלנו – זה בסוף ישרת רק את נתניהו".

הדרך אל ממשלת המיעוט הופכת למורכבת זאת בנוסף לאי הסכמתה של אורלי לוי לתמוך בממשלה כזו, כזכור, יממה בלבד לאחר השבעת הכנסת ה-23, ח"כ אורלי לוי-אבקסיס ביקשה היום (שלישי) להתפצל. לוי-אבקסיס, יו"ר גשר שרצה בבחירות האחרונות עם העבודה ומרצ, מבקשת להיחשב כסיעת יחיד ולפרק את החיבור. זאת, בצל המחלוקת בין ראשי המפלגה סביב התמיכה ברשימה המשותפת בהקמת ממשלת מיעוט.

לפני כמה ימים לוי-אבקסיס ביקשה מנשיא המדינה לאפשר לה להמליץ על המועמד להרכבת הממשלה בנפרד מנציגי העבודה ומרצ. במכתב ששיגרה לבית הנשיא כתבה לוי-אבקסיס כי היא מבקשת לשמור לה את הזכות להמליץ על מועמד מטעם "גשר" באופן עצמאי. בנוסף כתבה בטוויטר כי "שום תירוץ לא יצדיק עמידה מן הצד בשעת חירום זו. זהו צו השעה וצריך לכונן ממשלת חירום לאומית".

לוי אבקסיס התמודדה בשתי מערכות הבחירות האחרונות בשותפות עם מפלגת העבודה, ובבחירות האחרונות חברה עם יו"ר העבודה עמיר פרץ לריצה משותפת של העבודה-גשר-מרצ. בשבוע שעבר הודיעה כי היא מתנגדת להקמת ממשלת מיעוט בראשות יו"ר כחול לבן בני גנץ בתמיכה חיצונית של הרשימה המשותפת, ובהמשך גם לא המליצה על גנץ בבית הנשיא.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
14 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מה הסיפור שלה ?

ממש לא מובנת.
אין לה בעיה הקמפיין נגד הדתיים, השבת וכו'
אין לה בעיה להקים ממשלה עם ערבים (כשזה יגיע להצבעה)
אין לה בעיה להיקרא ח"כ "חרדית"

אויי כול כבודה בת מלך פנימה

מתנגדת אבל תצביע בעד. סתם קשקוש. יושבת במפלגה שתומכת בתחבורה ציבורית בשבת. אז אולי היא תתנגד וגם בסוף תצביע בעד?!
צריכה להתבייש כל רגע שהיא שם.

אין כאן סיפור, הסיפור הוא ה"כסא" עד שאתה מגיע אליו גם תחבור לאירן הם ימשיכו לשבת עליו. כל הסיפור הוא ה"כסא" לא שבת לא תורה כלום, רק הכסססאאאא

למה אנשים כאלה נאיבים???
מי אמר שהיא חרדית?? יא חרדית לדדבר יאיר לפיד וגנץ
שחקנית ראשית על גבי במה שעוד שניה נוטה למעוד…

מזל שיש לנו אבא בשמים!!! שיקימו ממשלת מיעוט ויכניסו את טיבי לקבינט הביטחוני ושיהיה בהצלחה עם ישראל יגלה מה משמעות מנוע השנאה שהניע כול כך הרבה יהודים ללכת אפילו עם האויבים!!!!

ובכלל למה היא נקראת חרדית????????????

לכל המתפלאים והלא מבינים ,
אתם לא אותו דבר – תסתכלו על התגובות כאן ותראו שכתבות על ימין שמאל ערבים זוכות להרבה יותר התענינות מכתבות שקשורות לפגיעה בדת או ברבנים ,
אז מה הפלא שגם לה חשוב החיבור עם הערבים יותר מפגיעה בדת ובשומרי הדת.

בושה שאתם קוראים לה חרדית !!

אם ינקעלביץ בוגדת זה פגיעה לא רק במצביעים אלא גם באמון הנבנה בין הציבור החילוני לחרדי

ולכל מעריצי ביבי האתאיסט כן אפשר לקרוא חרדים?
היא לפחות מאמינה ושומרת שבת והוא רק מארגן חילולי שבת בכל הארץ!
קצת פורפוציות!!!!

עזבו את הבדיחה הזאת, היא "חרדית" בדיוק כמו כל שומרי המסורת בליכוד במפלגות החילוניות, אין לה שום בעיה להצהיר על תמיכת מפלגתה בתחבורה ציבורית בשבת, ובעקירת הדת, וגם אין לה בעיה להקים כאן ממשלת שמד של לפיד וליברמן. הקואליציה עם הערבים זה הדבר השולי בכל הסיפור שלה..

היא חרדית אולי לא מיינסטריס אבל שומרת מצוות וודאי וכל דיבור עליה הוא לשון הרע !

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו