צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90.

הידרדרות במצבם של שני חולים בקורונה שהוגדרו במצב קשה

משיבא נמסר כי חלה הידרדרות במצבו של חולה הקורונה שאשפז במצב קשה במתחם המיוחד והוא מורדם ומונשם. החולה בן ה76 עם מחלות רקע ונמצא בקבוצת סיכון גבוהה. במקביל דיווח בי"ח השרון על החמרה במצבה של חולת קורונה

מהמרכז הרפואי שיבא בתל השומר נמסר הערב (רביעי) כי חלה הידרדרות במצבו של חולה הקורונה שאשפז במצב קשה במתחם המיוחד והוא מורדם ומונשם. החולה מאושפז בבית החולים שיבא בשבועיים האחרונים ובתחילת השבוע נמסר כי מצבו השתפר והוא עבר ממצב קשה לבינוני. כאמור, היום חלה התדרדרות במצבו של החולה בן ה76 שלו מחלות רקע ונמצא בקבוצת סיכון גבוהה. החולה הוא בין הראשונים שחלו בקורונה בישראל.

במקביל דיווח בית חולים השרון על החמרה במצבה של חולת קורונה שמורדמת ומנושמת במצב קשה. וב'N12' דווח כי במהלך הלילה בוצעה החייאה על חולה קורונה שמאושפז ב'שערי צדק' ומצבו מוגדר קשה אך יציב.

בתוך כך, בית החולים איכילוב בתל אביב הודיע הערב כי שני אנשי צוות מבית החולים נמצאו חיובים לקורונה. מדובר באח בחדר המיון ומתאמת מחקר. שניהם בבידוד. במקביל מתקיימת חקירה אפדמיולוגית לזיהוי כל מי שבא עימם במגע.

משרד הבריאות עדכן אחר הצהריים כי מניין הנדבקים בנגיף בישראל עלה ל-433, עלייה של 6 נדבקים מאז שעות הבוקר. על פי משרד הבריאות, 260 מהחולים מאושפזים בבתי החולים ברחבי הארץ ועוד 18 ישראלים עושים את דרכם לאשפוז. 68 מהחולים טרם נזקקו לאשפוז בבתי החולים, ובשעה זו עדיין נשארים בביתם. עוד על פי עדכון המשרד, 11 ישראלים החלימו עד כה מהנגיף.

מבית החולים ״מאיר״ בכפר סבא נמסר כי חולה קורונה נוסף אושפז במחלקת טיפול נמרץ נשימתי במצב קשה, כתוצאה מהסתבכות תסמיני המחלה. דוברות המרכז הרפואי פרסמה הודעה לפיה: ״במרכז הרפואי מאיר במחלקה המיוחדת לטיפול בחולי קורונה – מאושפזים 26 חולים מתוכם 1 במצב קשה בן 69 עם מחלות רקע. 3 שוחררו למלון״.

מהדסה עין כרם נמסר כי "אחות חדר המיון אשר חשה ברע נמצאה חיובית לקורונה. מתחקיר מיידי עלה כי נדבקה במסיבה בה השתתפה עם מספר נדבקים נוספים. היא מטופלת במתחם למחלות מתפרצות הממוקם בנפרד ממחלקות ומבניין בית החולים ומצבה קל. במקביל מתקיימת חקירה אפידמיולוגית לזיהוי כל מי שבא במגע איתה".

עוד צוין כי "הדסה רגישה מאד לבריאות הצוות והמטופלים של בית החולים, אנשינו מקפידים על בדיקת החום לכל נכנסי בית החולים – כולל אנשי הצוות. כל מי שמגיע מאיזור נגוע או עם חום, לא נכנס לשערי הדסה. הדסה יצאה למבצע ענק של סיקור אוכלוסיה החולה בקורונה בכל רחבי הארץ, יחד עם משרד הבריאות ומד"א ובשילוב סטודנטים מתנדבים, מגדילים לעין ארוך את מיפוי החולים בקהילה כדי שאפשר יהיה לשחרר את המשק לחזור לעבודה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שיהיה רפואה שלמה לכל החולים…

מזעזע!!!

אמן

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו