Sraya Diamant/Flash90

ח"כ שישי בבידוד: שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' נכנס הערב לבידוד

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' מצטרף לשרים דרעי והנגבי ולחברי הכנסת אבוטבול, בן ברק ושוסטר: ביום שלישי נפגש עם מי שאובחנה הערב כנשאית קורונה וייכנס לבידוד עד לשבוע הבא. "אמשיך לעבוד מהבית וללוות מרחוק את מאמצי הממשלה ומשרד הבריאות"

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' נכנס הערב לבידוד. מלשכתו נמסר כי ביום שלישי, כ"א אדר תש"פ (17.3.20), השר סמוטריץ' נפגש עם מי שאובחנה הערב כנשאית קורונה וייכנס לבידוד עד יום ו' ניסן תש"פ (31.3.20), בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' מסר: "יחד נעבור בעזרת השם את התקופה המורכבת הזו. אני קורא לאזרחי ישראל לשמור על הנחיות משרד הבריאות ומאחל רפואה שלימה לכולם. אמשיך לעבוד מהבית וללוות מרחוק את מאמצי הממשלה ומשרד הבריאות. שבוע טוב".

כזכור, יו״ר מרכז המועצות האזוריות וראש המועצה האזורית מרחבים שי חג׳ג׳ הודיע השבוע כי הוא התגלה כחולה קורונה: "ארגיע ואומר ששלומי טוב, קצת צינון", כתב לתושבים. אך הסיפור הפך לדרמטי יותר מאחר וחג'ג' נפגש בתחילת השבוע עם יו"ר ש"ס שר הפנים אריה דרעי וצמרת משרדו, וכן עם השר צחי הנגבי מהליכוד וחברי הכנסת רם בן ברק ואלון שוסטר מכחול לבן – כל הארבעה נכנסו לבידוד.

גם חבר הכנסת משה אבוטבול (ש"ס) ובנו נכנסו ביום חמישי לבידוד לאחר שהיו במערך ה-MRI של בית חולים שערי צדק בירושלים – שם התגלה כי אחד מאנשי הצוות חולה בקורונה. מטעמו של אבוטבול נמסר ביום חמישי כי הוא "מאשר שאכן הבוקר התקשרו אליו ממשרד הבריאות וביקשו ממנו להכנס יחד עם בנו לבידוד עד יום שני בלילה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אולי סוף סוף הוא יסתום את הפה קצת

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו