ר"ע בני ברק זועק: "יש בעיר כ-300 חולי קורונה – הפסיקו את ההתחכמויות"

אברהם רובינשטיין בהודעה לתושבי העיר: "בבני ברק למרבה הצער יש כ-300 חולי קורונה. זה קצב הדבקה חריף והכי מסוכן מכל הארץ. כשהתחזית מבהילה הרבה יותר. זה הזמן להתעורר. זה מחריד וזה מחייב להבין: זה פיקוח נפש"

בהודעה שנשלחה כעת לכל תושבי העיר בני ברק זועק ראש העיר אברהם רובינשטיין: "יש רגעים שבהם צריך לעצור ופשוט לזעוק ולהתריע. בבני ברק למרבה הצער יש כ-300 חולי קורונה. זה קצב הדבקה חריף והכי מסוכן מכל הארץ. כשהתחזית מבהילה הרבה יותר. זה הזמן להתעורר".

"רבני העיר וגדולי ההוראה זועקים", מוסיף רובינשטיין, "הפסיקו את ההתחכמויות של מניינים מעל 10 מתפללים, הקפידו על מרחקים והפסיקו את העומס וההסתערות על רשתות השיווק. פשוט שבו בבית בזהירות זה מסוכן. זה מחריד וזה מחייב להבין: זה פיקוח נפש. שבת שלום".

כזכור, ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין נכנס השבוע לבידוד לאחר שפגש אדם שהתברר כחול קורונה: "תושבים יקרים ואהובים. בהתאם להוראות משרד הבריאות, אני נכנס כעת לבידוד ביתי עקב קרבה אפשרית לחולה מאובחן", מסר בהודעה לתושבים.

עוד הוסיף כי, "בעזרת השם אמשיך גם בימים אלו לשאת בעול השליחות העירונית אותה הטלתם עליי יחד עם חבריי, מתוך אחריות וזהירות למען כולנו. זהו הרגע לקרוא לכולם, לכל יחיד ולכולנו יחד: הקפידו ביתר שאת על הכללים, מדובק בהצלת חיים ועצירה הכרחית של המעגל המסוכן הזה. נתפלל יחדיו לפני שוכן מעונה, לבריאות איתנה לכולנו, לעיר, לארץ ולעולם כולו"

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
17 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הרב רובינשטיין זה מאוחר מידי וזה לא מספיק.

צודק ב200 אחוז

תפילה בבית כנסת
היא בבחינת "מי ביקש מידכם רמוס את חצרי"
"למה לי זבחכם"
מצווה הבאה בעבירה!!!

צודק במאה אחוז.. אבל למה אנשים לא מבינים?????

צודק 1000% חבל אבל שזה היה צריך להגיע לכמות כזאת של חולים בשביל לצעוק את הצעקה הזאת…עדיף מאוחר מאשר בכלל לא! וזה עוד עיר חרידית ויש בזה גם צד של חילול השם…ונשמרתם לנפשותיכם מאוד אין מילה בתורה מיותרת לא סתם כתבו מאוד…אז לא להיתחכם ולהקשיב לכללים…
רפואה שלימה לחולים בבני ברק ולכל חולי עמו ישראל אמן!!!

אני לא מבין את ההנחייה של משרד הבריאות שמותר מניינים בכלל, כבר הרבה רבנים אסרו בכלל

רבש"ע
מה ההיתר של 10 אנשים זה לא עוזר
תתפללו בבית הכי טוב !!!

למה הוא לא עושה אכיפה בשבת בבני ברק המוני ילדים משחקים ברחובות בבקשה שיטור עירוני

בימים האלו יש בירור, מי שממשיך ללכת לבית הכנסת במסירות נפש, ולא רק מסירות נפשו, אל גם מוכן למסור נפש חבירו החולה למיתה, העיקר שיוכל להמשיך את מסורת חייו ללכת לביהכנ״ס, אזי מתברר שבאמת הוא הולך במסורת חייו המאולפת עד מסי״נ וזה מה שעושה לו טוב על הלב, ובלי זה ׳יחסר׳ לו בסדר היום, אבל בעצם זה לא קשור לקוב״ה.

לעומת זאת, מי שהולך לביהכ״נ מפני שזהו רצון ה׳, וכעת הוא מבין שרצון ה׳ שיתפלל ביחידות, אותו הוכחת לירא שמים באמת.

מה קורה אצלכם בבב יצאתם מדעתכם. רבותי סי נישט אמנין
דוסאיז אחורבן פין אלע יידען.

אי אפשר גם ללמוד תורה וגם להבין מה שקורה בעולם? זה סתירה בעיניכם?
בבני ברק חיים כאילו על כוכב לכת אחר. מנותקים ממה שקורה בעולם. דבוקים להלכה ומזלזלים בפיקוח נפש?
אוי לנו מיום הדין, אוי לנו מיום התוכחה!

אולי צריך להתחיל להסתכל למה זה קורה בעיר החרדית?
אם זה בפאות הלא הכי צנועות שזה הכתר של האשה. אם זה בבשר והכשרויות מגיפה-פגימה של סכינים. צריך להתבונן טוב וכל אחד מאיתנו צריך לעשות חשבון נפש עם עצמו לטובת כלל הציבור.

יש לחזק דיני פקוח נפש בכבישים ובבריאות!בני ברק אמורה להתנהל לפי התורה
ולא בחוסר אחריות!

אולי צריך להתחיל להסתכל למה זה קורה בעיר החרדית?
אם זה בפאות הלא הכי צנועות שזה הכתר של האשה. אם זה בבשר והכשרויות מגיפה-פגימה של סכינים. צריך להתבונן טוב וכל אחד מאיתנו צריך לעשות חשבון נפש עם עצמו לטובת כלל הציבור.

מכתב אחד של ר חיים והכל מסתדר.

צריך לשלוח לכאן צבא כדי שיעשה סדר בבני ברק. החרדים מצפצפים על הכל. מסתובבים כל היום גם עם הילדים, כאילו אין קורונה בעולם. אני מאד פוחדת שמא נדבק . בבנין שלנו מתארחים כרגיל

יופי שנזכרת, ולמה לפני שבוע ארגנת חתונה לאחינית שלך בניגוד להנחיות? אל תגיד שלא ידעת, החדר ייחוד היה אצלך בבית! איזה מן מנהיג אתה?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו