כ"ק האדמו"ר מצאנז: "להשגיח על כל הכללים בקפדנות ובדייקנות – בנפשינו הדבר"

בהודעה לכלל חסידי צאנז בארץ ובעולם הודיע גבאי כ"ק מרן האדמו"ר שליט"א כי חובה על ההורים להשגיח על הילדים הבנים והבנות וכן הבחורים שיישארו כל הזמן בבית בעקבות התפשטות הנגיף בריכוזים החרדיים. "לצערינו כבר גבה הרבה קרבנות"

WhatsApp Audio 2020-03-29 at 14.10.56

בהודעה קולית שנשלחה היום (ראשון) לכלל חסידי צאנז בארץ ובעולם הודיע גבאי כ"ק מרן האדמו"ר מצאנז שליט"א כי חובה על ההורים להשגיח על הילדים הבנים והבנות וכן הבחורים שיישארו כל הזמן בבית בעקבות התפשטות הנגיף בריכוזים החרדיים.

בהודעה שפורסמה בקו החסידות נאמר (בתרגום ללשון הקודש): "לכל אנשי שלומינו. כאן מדבר בערל שטמר. בפקודת הקודש אני מוסר כדלהלן: היות ושומעים שבמקומות הריכוזים החרדיים מתפשט מהר הוירוס עקב שנפגשים ביחד. ולצערינו כבר גבה הרבה קרבנות. חוב גדול על כל אלו שמעל גיל 60 לא לצאת בכלל מהבית".

גבאי האדמו"ר הוסיף בשמו כי "חובה על ההורים להשגיח על הילדים הבנים והבנות וכן הבחורים שיישארו כל הזמן בבית. וגם כשהם יוצאים לתפילות להזהיר אותם להתפלל רק במקום פתוח ומאוורר היטב ורק 10 אנשים ביחד. ולא להישאר לשוחח ביחד ולא לעמוד קרובים אחד לשני. ובוודאי להשגיח על כל הכללים שמתפרסמים בקפדנות ובדייקנות. כי בנפשינו הדבר . וה' הטוב ישמרנו מכל צרה וצוקה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו