Nati Shohat/Flash90

מניין הקורבנות מקורונה מזנק ל-65: 4 נפטרים הערב; 9,248 חולים בישראל

מניין החולים מקורונה עלה ב-344 איש ביממה האחרונה. 149 במצב קשה, 117 מונשמים. 770 החלימו. מניין הנפטרים עלה ב-4 קורבנות נוספים. הקורבן ה-62: חולה סיעודית בת 95 עם מחלות רקע מורכבות שנפטרה הערב במרכז הרפואי העמק

משרד הבריאות מעדכן הערב כי נכון לשעה 21:00 עומד מניין החולים מנגיף הקורונה בישראל על 9,248 איש. עלייה של 242 חולים מאז העדכון האחרון הבוקר בשעה 8:00, ושל 344 חולים סך הכל מאז העדכון אמש בשעה זו.

עוד מעדכן משרד הבריאות כי 149 מהחולים מאושפזים במצב קשה בהם 117 מחוברים למכונות הנשמה. עוד 189 חולים במצב בינוני. עד כה החלימו והשתחררו 770 חולים. על פי נתוני הבריאות, מניין הנפטרים בישראל עומד על 65.

הקורבן ה-62: אישה בת 95, חולה סיעודית עם מחלות רקע מורכבות, נפטרה הערב במרכז הרפואי העמק, לאחר שחלתה בקורונה. "אנו משתתפים בצערה של המשפחה", נמסר מבית החולים.

קודם לכן מאז אמש נפטרו 5 חולי קורונה

הקורבן ה-61 שנפטר הערב בבית החולים השרון בפתח תקווה הוא גם הצעיר מבין החולים שנפטרו עד כה בישראל – בן 37 שסבל ממחלות רקע קשות. מבית החולים נמסר: "לצערנו נפטר גבר בן 37 שהיה מונשם כשבוע. סבל ממחלות רקע קשות. משתתפים בצער המשפחה".

הקורבן ה-60: בבית החולים וולפסון דווחו כי במהלך הלילה נפטר חולה בן 90 שאובחן כחיובי לנגיף הקורונה. בבית החולים מציינים כי הנפטר אשר אושפז לפני כשבוע במצב קשה הגיע ממוסד גריאטרי וסבל ממחלות רקע נוספות, מביה"ח נמסר: "אנו ממשתתפים בצער המשפחה".

הקורבן ה-59: בבית החולים איכילוב דווחו כי במהלך הלילה נפטרה חולה בת 95 שאובחנה כחיובית לנגיף הקורונה. בבית החולים מציינים כי הנפטרת סבלה ממחלות רקע נוספות. "אנו ממשתתפים בצער המשפחה", נמסר.

הקורבן ה-58: בבית החולים השרון דווחו כי במהלך הלילה נפטר חולה כבן 58 שאובחן כחיובי לנגיף הקורונה. בבית החולים מציינים כי הנפטר סבל ממחלות רקע נוספות והיה מונשם בשבועות האחרונים. "משתתפים בצערה של המשפחה", נמסר.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אתם חשבתם לשטח את העקומה. אבל המצב רק מחמיר מיום ליום.
פתחתם בית מלון חדש הנקרא קורונה הייטס.
כמה כוכבים?
עוד מעט יפתח עוד מלון מתחרה קורונה פלאזה עם נופים מהממים.
כל מה שצריך כדי לזכות בסוויטה בקומה עליונה פשוט למדוד חום בכניסה למלון שיהיה מעל 38¤ וכמובן שיעולים לא יזיקו. ככל שהחום גבוה התנאים טובים יותר וכמובן כל זאת עם כרטיס חינם מבית החולים שיבא או כל בית חולים שהגיע ממנו כל מי שנשאר בחיים.
בכניסה לחדרים תוגש בירה קורונה קרה למיגרנות וכמובן במיטות יהיו שמיכות קוביד 19 יוקרתיות .
לארוחת ערב סלטים עם מקרונים ודג מקרל.
ולחולי קרון תהיה ארוחה נפרדת בריחוק 2 מטר מההגשה הרגילה.
כמו כן בהגשה הרגילה יהיה בשר קוראו נא, כי הטבחים אין להם כח לעמוד על הסירים וכך קרה-נא לא להתייחס.
יש גם מכונות עם נשמה בחדר הלם בקומת הלובי של הרופא המלונאי כחלון המרוקאי שם גם נחליאלי שעל חלוני ולסגור הוילון גם החלון.
ביום ב' יגישו איטריות קורונה באפונה מטעטשת בגודל קוביד 19.
הנאה מרובה לחולי נופש קורונה פלאזה וחג פסח כשר ושמח.

לא מצליחה להבין ,למה שלא ידבקו כולם כשיחזרו למסלול חים רגיל? מה הנגיף תוקף רק בימים אלו? עוד חודש כבר לא?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו