Nati Shohat/Flash90

מניין הקורבנות מזנק ל-79: 7 נפטרים במהלך החג; מספר החולים עלה ל-9,755

165 מהחולים מאושפזים במצב קשה בהם 119 מחוברים למכונות הנשמה. 171 חולים במצב בינוני. עד כה החלימו והשתחררו 864 בני אדם • משרד הבריאות עדכן הבוקר כי מניין המתים מהנגיף בישראל עלה ל-79 • תינוק בן 5 שבועות חלה בקורונה

משרד הבריאות עדכן כי נכון להבוקר (חמישי, יום טוב ראשון של חג הפסח) בשעה 10:00 עמד מניין החולים מנגיף הקורונה בישראל על 9,755. עלייה של 351 חולים מאז העדכון האחרון בשעה 8:00 אתמול (שלישי, ערב החג). 165 מהחולים מאושפזים במצב קשה בהם 119 מחוברים למכונות הנשמה. 171 חולים במצב בינוני. עד כה החלימו והשתחררו 864 בני אדם.

משרד הבריאות עדכן עוד כי מניין הנפטרים מהנגיף בישראל עומד על 79. בבית החולים סורוקה מסרו אמש כי בן 63 נפטר לאחר שאובחן כחיובי לנגיף הקורונה. סבל ממחלות רקע. "אנו משתתפים בצער המשפחה", מסרו בבית החולים. מהמרכז הרפואי שיבא נמסר כי "לצערנו, במחלקת טיפול נמרץ קורונה נפטר (אתמול בערב) בן 72, עם מחלות רקע. אנו משתתפים בצער המשפחה". דיווח מביה"ח וולפסון: "חולה קורונה בן 82 שהגיע במצב קשה מאד מבית האבות משען בבאר שבע, נפטר הבוקר בביה"ח". בסך הכל כאמור על פי עדכון משרד הבריאות, מניין הנפטרים נכון להבוקר עומד על 79.

בתוך כך, במרכז הרפואי שיבא עדכנו כי תינוק בן 5 שבועות הגיע לבית החולים חיובי לקורונה. התינוק בהכרה מלאה וממשיך לעבור סדרת בדיקות. מיועד לאשפוז ביחידת לטיפול נמרץ קורונה. "ביחידה הוקם מבעוד מועד מתחם יעודי מבודד, למקרים מיוחדים, שם ישהה התינוק עם מלווה. בתינוק יטפל צוות של מומחי טיפול נמרץ ילדים", נמסר.



0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

חא

שיגמר המגפה

2

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו