בנו של המגיד הנודע: מראשי ישיבת 'שער השמים' רבי יצחק הכהן שבדרון זצ"ל

הגאון הצדיק רבי יצחק הכהן שבדרון זצ''ל נפטר השבת והוא בשנת השמונים ושלש לחייו. היה בנו יחידו של המגיד הנודע הגאון הצדיק רבי שלום שבדרון זצ''ל. הותיר אחריו דורות ישרים ומבורכים עשרה בנים וצאצאים. הלוויתו המצומצמת תתקיים הערב בירושלים

ברוך דיין האמת: עם צאת השבת מגיעה הידיעה המרה על פטירתו של הגאון הצדיק רבי יצחק הכהן שבדרון זצ"ל מחשובי הצדיקים בעיר ירושלים והוא בשנת השמונים ושלש לחייו.

הגאון רבי יצחק הכהן שבדרון זצ"ל היה בנו יחידו של המגיד הנודע הגאון הצדיק רבי שלום שבדרון זצ"ל, בימי בחרותו למד בישיבת 'כנסת חזקיהו' שם קנה תורה ויראה מרבו מרן המשגיח רבי אליהו לופיאן זצ"ל, לאחר מכן עלה ונתעלה במעלות התורה והיראה בישיבת סלבודקה בעיר בני ברק.

במהלך חייו שימש הגה"צ רבי יצחק שבדרון זצ"ל כאחד מראשי ישיבת 'שער השמים' של תורת הנגלה כאשר בכל שנותיו היה מסור בלב ונפש להאדרת ספריו של זקנו המהרש"ם זיע"א.

מכריו מספרים על אדם שהיה כל כולו שקוע בתורה וביראה, היה ניכר ביותר במידת ה'הכנסת אורחים' שלו כאשר ביתו היה פתוח לכל לרווחה ובחורים רבים היו סועדים על שולחנו.

בשנים האחרונות נחלש המנוח זאת לאחר שעבר אירוע מוחי וגם אז היה ניכר כי ראשו עסוק כל הזמן בדברי תורה ומוסר, בהם השקיע את כל חייו. במהלך השבת חלה התדרדרות במצבו והוא השיב את נשמתו הטהורה ליוצרו.

הגה"צ רבי יצחק שבדרון זצ"ל הותיר אחריו דורות ישרים ומבורכים עשרה בנים וצאצאים, אחד מבניו הוא הגאון רבי יהודה לייב שבדרון שליט"א רב הקהילה ב'מרומי שדה' בקריית ספר מודיעין עילית, אחד מחתניו הוא הגאון רבי יעקב קעניג שליט"א ראש כולל 'ברסלב' בבני ברק.

מסע הלוויתו תצא הערב (מוצאי שבת) באופן מצומצם ועל פי ההנחיות בשעה 23:30 מבית ההלוויות 'שמגר' בירושלים אל עבר הר הזיתים שם ייטמן לדאבון ליבם של משפחתו הכבודה ומכריו הרבים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ברוך דיין האמת

חבל על דאבדין . בדיוק לפני 3 חודשים איבד עמ"י את חתנו הצדיק ר שמואל בנימין סופר זצללהה איחולנו לרבנית סופר שלא תדע עוד צער.

ברוך דיין האמת, גיסו של מרן הגאון הגדול רבי צבי שינקר זצוקללה"ה שנפטר לאחרונה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו