צילומים: פלאש 90

נתניהו הזמין את גנץ לפגישה הערב: סיכמו שהצוותים ייפגשו קודם

ראש הממשלה התקשר ליו"ר כחול לבן והזמין אותו לפגישה הערב, השניים סיכמו כי צוותי המשא ומתן ייפגשו קודם לכן. כחול לבן תתכנס לישיבת סיעה לדון בקידום חוקים נגד נתניהו. דיווח: דרעי זועם על ההתנהלות של נתניהו והתקיימה שיחה קשה בינהם

ראש הממשלה בנימין נתניהו התקשר ליו"ר כחול לבן ח״כ בני גנץ והזמין אותו לפגישה הערב – כך נמסר מהליכוד. על פי ההודעה, השניים סיכמו כי צוותי המשא ומתן ייפגשו קודם לכן. בתוך כך, חברי הכנסת של כחול לבן צפויים להתכנס בשעה הקרובה לישיבת סיעה. על פי הדיווח של מזל מועלם ב'ערוץ הכנסת', כינוס הסיעה הוא במטרה לקדם את החוקים נגד ראש הממשלה נתניהו לאור המשבר במשא ומתן.

מוקדם יותר דווח ב'מעריב' כי ב'כחול לבן' טרם הוחלט האם לחדש היום את פגישות צוותי המשא ומתן עם הליכוד, לאחר שהקודמת שהסתיימה בשעות הקטנות של הלילה. במפלגה מקיימים כעת דיונים האם לקיים הידברות עם הליכוד, זאת לאור המחלוקות בין הצדדים, ולאחריה יוחלט האם לחדש גם את הפגישות.

שר בליכוד צוטט סיפר למזל מועלם ב'ערוץ כנסת' כי יו"ר שס שר הפנים אריה דרעי, שהיה מגשר בין נתניהו לגנץ, זועם על ההתנהלות של ראש הממשלה במשא ומתן. בין השאר אומר השר מהליכוד כי בין דרעי לנתניהו התקיימה שיחה קשה, שבמהלכה שאל יו"ר ש"ס את ראש הממשלה "לאן הוא לוקח אותנו".

כזכור, נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין הודיע הבוקר (חמישי) ליו"ר הכנסת ח"כ בני גנץ כי הוא מעביר את תהליך הרכבת הממשלה לכנסת. בשלב זה, על פי חוק יסוד: הממשלה, רוב חברי הכנסת רשאים לבקש מנשיא המדינה, בכתב, להטיל את תפקיד הרכבת הממשלה על חבר כנסת שהסכים לכך, והכל תוך 21 יום מהודעת הנשיא זו.

בכירים בצוות המשא ומתן של כחול לבן שצוטטו ב'כאן חדשות' טוענים כי להבנתם נתניהו רוצה בחירות נוספות וזו גם הסיבה שעולים קשיים מחודשים בפגישות. לדברי אותם בכירים הכלי האחרון שנותר בידי כחול לבן הוא קידום חקיקה נגד נתניהו, וכי הכל יקום ויפול על ההחלטה של חברי הכנסת יועז הנדל וצביקה האוזר.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
8 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

איך גנץ עדיין מאמין לו?????
עד הסיפור האחרון תמכתי בנתניהו ואחרי התנהגות כזאת נבזית אני לא יודע מה עדיף

אחרי כל היחס המחפיר ותיוג החרדים לכמה עשורים קדימה כ"החרדי המזוהם" וכמקבילה של "היהודי המזוהם" [שכלל גם את לפיד אביו וכן ליברמן המזוהם וכן הלאה] זה הרגע לשלם לנתניהו ושריו החצופים כארדן וכו' ולשבור את הגוש. ללכת עם גנץ ויעלון ו..לפיד לחנך את הימין הבוגדני וגם לחשוף את הבלוף שכביכול השמאל לא יתן לחרדים אותו דבר שנתניהו [מגזירות האוצר בעבר] נותן. ליצמן גפני דרעי! ראו הוזהרתם! הציבור מרגיש כאוב ומושפל! לא יסלחו לכם על התרפסות ונראה שגם חתימת רבנים לא תעזור מדי. זה הרגע לקום וללכת איתם!

גם אחרי שגנץ וויתר והקריב כל כך הרבה למען האחדות – נתניהו הבוגד מושך את המדינה לבחירות

שני תינוקיים

כל מי שאני מדבר איתו חושב כמוך

ברוכים הבאים עצניקים…

משוגע

משוגע לך מפה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו