צילום: דוד כהן / פלאש 90.

רב קהילת גור באשדוד: בעקבות המצב מותרת מוסיקה לילדים עד ראש חודש

הגאון רבי שמואל דוד גרוס שליט"א פסק כך למרות האיסור לשמוע מוסיקה בספירת העומר. ל'חדשות JDN' נודע כי מה שהוביל לפסק התקדימי הזה היא פניות של הורים רבים שהתלוננו על הקושי בהעסקת הילדים כשהם בבית ומסוגרים מה גם שאין לימודים

הגאון רבי שמואל דוד גרוס שליט"א רבה של קהילת חסידי גור באשדוד הוציא פסק הלכה לפיו בשל היעדר הלימודים במסודות החינוך והקושי בהעסקת הילדים בבית ניתן להשמיע מוסיקה ושירים עד לראש חודש אייר למרות ימי ספירת העומר.

ל'חדשות JDN' נודע כי מה שהוביל לפסק התקדימי הזה היא פניות של הורים רבים שהתלוננו על הקושי בהעסקת הילדים כשהם בבית ומסוגרים מה גם שאין לימודים, הגאון רבי שמואל דוד גרוס שליט"א עיין בדברים ואמש הוציא את הפסק שאומר כי בשל המצב ניתן להשמיע מוסיקה לילדים גם עד ראש חודש אייר למרות האיסור של ספירת העומר.

כידוע מדי שנה נוהגים בכל בתי ישראל שלא להשמיע מוסיקה בימי ספירת העומר וכן לא מקיימים בימים אלו חתונות מלבד יום ל"ג בעומר, שכן בזמן זה נפטרו כ"ד אלף מתלמידי ר' עקיבא ולכך נוהגים מקצת דיני אבלות אלו.

בתוך כך ישנם עוד רבנים ופוסקי הלכה שפסקו כי גם המבוגרים יכולים להאזין למוסיקה שקטה ורגועה שלא מביאה לידי ריקוד ושמחת יתר.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לא רק לילדים,לכולם.בדקתי זאת אצל הבית הוראה שלו!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו