הלם בבני ברק: מנהלת 'בית מלכה' ואשת אב"ד שיכון ג' נפטרה בפתאומיות

מבני ברק מגיעה הידיעה המרה והקשה על פטירתה הפתאומית של הרבנית גולדה רחל הלברשטאם ע''ה, אשת חבר להגה''צ רבי סיני הלברשטאם שליט"א, זאת לאחר שעברה אירוע לבבי. הרבנית ע''ה שימשה במשך שנים כמנהלת בית הספר 'בית מלכה' בעיר

טרגדיה בבני ברק: מבני ברק מגיעה הידיעה המרה והקשה על פטירתה הפתאומית של הרבנית גולדה רחל הלברשטאם ע"ה אשת חבר להגה"צ רבי סיני הלברשטאם שליט"א רב ואב"ד שיכון ג' בבני ברק זאת לאחר שעברה אירוע לבבי, והיא בשנת החמישים ושמונה לחייה בלבד.

הרבנית הלברשטאם ע"ה שימשה במשך שנים רבות כמנהלת בית הספר 'בית מלכה' בבני ברק שם הייתה נודעת בהחדרת יראת שמים בקרב תלמידותיה.

הרבנית גולדה רחל ע"ה נולדה לאביה הגה"ח רבי בנימין יוסף לוי זצ"ל אשר שימש במשך שנים את כ"ק האדמו"ר רבי אהרן מבעלזא זיע"א והיה נודע כאיש צדיק וירא שמים מרבים.

בהגיעה לפירקה נישאה להגה"צ רבי סיני הלברשטאם שליט"א כאשר היא עומדת לימינו במשך כל השנים בכדי שיוכל לשבת וללמוד באוהלה של תורה, כל מכריה מספרים על אשה גדולה וחשובה שהעמידה דורות של בתים נאמנים בישראל והייתה נודעת במעשי חסד ובטוב ליבה.

בשעה האחרונה עברה הרבנית אירוע לבבי לכוחות ההצלה לא נותר אלא לקבוע את פטירתה למגינת לב. הותירה אחריה את בעלה הגדול הגה"צ רבי סיני הלברשטאם שליט"א ואת בניה הגאונים רבי חכם צבי, ורבי ברוך יוסף, חתניה הם: הרבנים רבי אברהם לעמבערעגר, רבי אביש רבינוביץ, רבי מרדכי גולדמן, רבי זאב מייזליש, רבי דוד טווערסקי.

דבר פטירתה הפתאומית היכתה בהלם את כל מכריה, תלמידותיה ומשפחתה הכבודה שממאנים להינחם. יהי זכרה ברוך.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו