צילום: מתוך טוויטר

ניו יורק: ישראלי נמלט עם עשרות מיליונים ששולמו עבור מכונות הנשמה

לפי תחקיר של "באזפיד ניוז", בשיא התפרצות נגיף הקורונה בארצות הברית, יזם הישראלי-אמריקאי קיבל יותר מ-69 מיליון דולרים ממדינת ניו יורק בעבור 1,450 מכונות הנשמה שלא סיפק. הרשויות יצרו איתו קשר לאחר שהגיב לטראמפ בטוויטר

עוקץ הקורונה: יזם ישראלי-אמריקאי, ירון אורן-פינס, קיבל לפני חודש ממדינת ניו יורק יותר מ-69 מילוני דולרים בעבור 1,450 מכונות הנשמה שמעולם לא הגיעו. כך פרסם אתר החדשות באזפיד ניוז.

הסיפור התחיל כשאורן-פינס הגיב לציוץ בטוויטר של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, בו הנשיא דרש מחברות אמריקאיות להתחיל לייצר מכונות הנשמה "פורד וג'נרל מוטורס צריכים להתחיל לייצר מכונות הנשמה עכשיו!", כתב הנשיא ב-27 במרץ. בתגובה לציוץ של הנשיא טען אורן-פינס כי הוא יכול לספק מכונות הנשמה בכדי להיאבק בנגיף הקורונה – "אנחנו יכולים לספק מכונות הנשמה לטיפול נמרץ, פולשניים ולא פולשניים. תדאג שיצרו איתי קשר בדחיפות", צייץ אורן-פינס.

מדינת ניו יורק שילמה לאורן-פינס 69.1 מיליון דולר בעבור 1,450 מכונות הנשמה. מחיר גבוה לפחות פי שלוש מהמחיר הסביר בשוק – יותר מ-47 אלף דולר ליחידה, גם בעבור דגמים מתקדמים. כאמור, בעבור תשלום העתק ששניתן לירון אורן-פינס, מדינת ניו יורק מעולם לא קיבלה מכונות הנשמה.

דוברת המשרד לשירותים כלליים של ניו יורק, הת'ר גרול, סיפרה לאתר החדשות באזפיד כי לאחר שאורן-פינס נכשל במסירת המכונות כי החוזה "הושמד" ו-"החלק גדול מהכסף הוחזר למדינה". היא סירבה לציין את הסכום שעוד נותר, אך ציינה כי המשרד מנהל דיונים בנושא "כמה עניינים שנותרו לפתור".


התגובה של אורן-פינס בטוויטר של טראמפ

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

נוכל מתועב. משמיים ישולם לו כגמולו.

פשע ורצח

הנה, זאת דוגמא להתנהגות ישראלית מנוולת שכך הגויים שונאים לא סתם אותנו.
זה רק מגביר את השנאה כלפינו.
היהודים בגולה לא אוהבים שישראלים מהגרים אליהם בגלל התנהגות ברברית שהישראלים מראים.
ישראלים גונבים, מלכלכים, מדברים לשון הרע, מנבלים את הפה,
לא רציניים מספיק ומפריעים. גם במטוסים.
הכל מתחיל בגלל הציונות והשלכותיה שכך ישראלים מתנהגים. זה נורא.

ישראל כשיורדים…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו