צילום: פלאש 90

"יום אחד תהיה בלי מאבטחים, ואז…": יאיר נתניהו הגיש תלונות על איומים

במשטרה מאשרים כי בנו של ראש הממשלה הגיש תלונה בעקבות איומים על חייו ממפגינים מול בית ראש הממשלה. נתניהו טוען: "הגשתי עליו כבר בעבר תלונה למשטרה, אך לא קיבלתי שום מענה!". במשטרה אומרים שהפרקליטות מחליטה במקרים אלו

בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, הגיש תלונה במשטרה בעקבות הסתה ואיומים על חייו שספג בימים האחרונים. ממשטרת ישראל נמסר כי "הוגשו במשטרה תלונות על ידי יאיר נתניהו ומי מטעמו, בטענה לעבירות של הסתה ואיומים". במשטרה הוסיפו: "כל מקרה המגיע לידיעת המשטרה ובו נטען שנעברו עבירות הסתה, נבדק ומועבר לפרקליטות לעיון והחלטה על המשך ההליך כמקובל, וכך נעשה גם במקרה זה".

נתניהו הבן פרסם היום בחשבון הטוויטר שלו תיעוד בו נראה אחד המפגינים מול בית ראש הממשלה מאיים עליו ואומר: "חכה יאיר, יום אחד תהיה בלי מאבטחים, ואז…". יאיר נתניהו כתב: "הפסיכופט שמקבל את משכורתו מאהוד ברק, חיים שדמי, מאיים על חיי במפורש במגפון מול בית ראש הממשלה! הגשתי עליו כבר בעבר תלונה למשטרה, אך לא קיבלתי שום מענה!".

נתניהו ניגש לפני כשבוע להגיש תלונות במשטרת ירושלים על מספר אירועים של הסתה ואיומים כלפיו. בדרך כלל, תיקים של חשד להסתה במסגרת חופש הביטוי עוברים לטיפול אגף החקירות במשטרה ובשל רגישות חקירות מהסוג הזה, ההחלטה אם וכיצד לפתוח בחקירה ולטפל בה מתקבלת בהיוועצות עם הפרקליטות ופעמים רבות בהנחיית הפרקליטות. גם במקרה זה ממתינים במשטרה להחלטה משותפת עם הפרקליטות.

השר לביטחון הפנם גלעד ארדן התייחס לדבריו של יאיר נתניהו וכתב הבוקר בתגובה: "‏‎‎יאיר בוקר טוב, זה אכן איום חמור וישיר שמהווה להבנתי הסתה לאלימות ועבירה פלילית. ביקשתי מהמשטרה עדכון דחוף האם הוא טופל ואיך. עם זאת, חשוב להדגיש שבעבירות של הסתה והתבטאויות אלימות, ההחלטה אם לפתוח בחקירה פלילית אינה של המשטרה אלא רק של פרקליטות המדינה שמנחה את המשטרה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
9 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שילכו כפרה עלייך ועל כל שאר עם ישראל כל השמאל הקיצוני

זה ברור משטרה כזאת שרודפת את כול משפחתו סביר שלא תתיחס לתלונתו..

יאיר חולים עליך

רק משטרה כזאת שמאלנית לא מתיחסת בושה

לא יאמן כמה השמאל שולטים זה לא אמיתי ד' שומר עליך ויאיר לך את הדרך בעזרת ד ושאבא שלך כבר יהיה ראש ממשלה עד המשיח אמן

לא להאמין איזה ביביסטים חולניים וסהרורים גולשים כאן באתר

אני נכלם מהתנהגות החברים שלי, אינני יודע מהיכן הגיעו להשחתה גדולה כ"כ ולשנאה תהומית עמוקה כל כך. אולי הם למדו מאיך שאני רוצה להרוג את החרדים.

יאיר לפיד, ראיתי מה שאתה כותב, אבל גם החרדים יודעים לשנוא את מי שהם רוצים, כשהם נאבקים פנימה הם עושים את זה הרבה יותר אכזרי ממך

יאיר לפיד, ראיתי מה שאתה כותב, אבל גם החרדים יודעים לשנוא את מי שהם רוצים, כשהם נאבקים פנימה הם עושים את זה הרבה יותר אכזרי ממך

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו