Yonatan Sindel/Flash90

גורמים בימינה: "בועטים אותנו החוצה"; גורם בליכוד: "קיבלה הצעה נדיבה"

בנט דחה הצעה הכוללת את החינוך, ירושלים, סגן שר עם סמכויות על התיישבות, וכן קדנציות חלקיות בוועדות החוקה ופניות ציבור. דיווח: נתניהו לא שולל לתת לבנט את תיק הבריאות. בליכוד טוענים שכחול לבן "לא רציינים" בדרישה לתיק הבריאות

לקראת השבעת הממשלה השבוע נמשכים המגעים בין הליכוד לימינה, אך עד עתה לא הושגה הסכמה. בימינה האשימו את הליכוד בכך שהציע להם את ראשות הוועדה לפניות הציבור בכנסת: "ההצעה נדחתה בנימוס", מסרו. גורמים בימינה אמרו הערב (מוצאי שבת) כי "נתניהו בועט אותנו החוצה".

גורם בליכוד הגיב כי "ימינה קיבלה הצעה סופר-נדיבה שגדולה יותר מחלקה האלקטורלי. לצערנו, בשל מאבקים פנימיים בנושא חלוקת תיקים בין ראשי המפלגה, ימינה דוחה כל הצעה. בעת הזאת, ערב החלת ריבונות על יהודה ושומרון, לא להיכנס לממשלה תהיה חוסר אחריות כלפי המחנה הלאומי".

יו"ר צוות המשא ומתן של הליכוד השר יריב לוין הציע לימינה שני תיקים: חינוך ומשרד ירושלים והמורשת. עוד הוצעו לימינה סגן שר עם סמכויות על החטיבה להתיישבות והשירות הלאומי וכן שליש קדנציה בראשות ועדת החוקה ושליש קדנציה בוועדת פניות ציבור או בועדת קליטה. בימינה מבקשים לקבל שני תיקים מתוך שלוש אפשרויות: חינוך/בריאות/תחבורה, ראשות ועדת חוקה וחבר בוועדה למינוי שופטים.

ב'חדשות 12' דווח כי לראשונה ראש הממשלה בנימין נתניהו לא שולל את האפשרות להציע ליו"ר ימינה השר נפתל בנט את תיק הבריאות, אך יכול להיות שזה יבוא על חשבון תיקים שיקבלו החברים האחרים במפלגה. על פי הדיווח, נתניהו לא יציע זאת כל עוד הוא לא יאמין שבנט יצליח להביא עמו את כל הארבעה המשמעותיים ברשימה – כלומר גם רפי פרץ, בצלאל סמוטריץ' ואיילת שקד.

בתוך כך, בכירים בליכוד מתחו הערב ביקורת על כחול לבן ואמרו כי הם "עושים הצגות שהם רוצים את תיק הבריאות אבל הציעו עבורו רק שני תיקים קטנים – התיק לשיוויון חברתי והתיק לנושאים אסטרטגיים. שיפסיקו למכור לציבור שהם מעוניינים בתיק ויאפשרו להתקדם במשא ומתן".

עוד צוטטו גורמים במפלגה ב'חדשות 12': "הצענו לכחול לבן את הבריאות בתמורה לתקשורת ושני תיקים זוטרים – הם מסרבים בגלל שהתקשורת בעיניהם סמל. זו מפלגה שהפכה את הבריאות למרכז הקמפיין אבל ברגע האמת לא רוצה אותו". גורמים בכחול לבן השיבו: "תיק התקשורת לא על הפרק".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

סוףסוף מטפלים באלו שלא צרפו את איתמר, וגרמו לכל הבלגן.

איתמר בו גביר מקומו בכלא יחד עם כל מתגרי האומות האנרכיסטים הסהרורים

למה להשאיר את האח לפיד חבד באופזיציה … ?
בנט אתה קוזק נגזל שחכת מה עשית לחרדים ?

רק בנט הזיק לחרדים בממשלת לפיד-נתניהו-בנט?
ואם לא נסלח ללפיד ובנט גם לא נסלח לנתניהו וזה לפני שנדבר על קצבאות הילדים

רק בנט הזיק לחרדים בממשלת לפיד-נתניהו-בנט?
ואם לא נסלח ללפיד ובנט גם לא נסלח לנתניהו וזה לפני שנדבר על קצבאות הילדים

הצעה נדיבה??
ורוטציה עם גנץ-תחילה בסבב 2 – היא הצעה לא נדיבה?!
מלבד 'חזיר בר' אין עוד מה להגיד על 'ביב הבבון'.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו