צילום: ישי לוי תיעוד מבצעי מד"א

ירושלים: פעולות החייאה בילד בן 6 שנפגע מרכב – אמו נפצעה תאונה

כוחות החירום מבצעים פעולות החייאה בילד שנפגע מרכב באורח אנוש בדרך חיים ע. קוליץ בסמוך לגן החיות התנכ"י בירושלים. אמו של הילד הייתה עמו ונפגעה אף היא בתאונה. נהג הרכב מעוכב במקום והמשטרה פתחה בחקירה


צילום: תיעוד מבצעי מד"א

חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום מעניקים פעולות מצילות חיים לילד שנפגע מרכב באורח אנוש בדרך חיים ע. קוליץ בסמוך לגן החיות התנכ"י בירושלים. אמו של הילד הייתה עמו ונפגעה אף היא בתאונה.

ממד"א נמסר: "בשעה 13:20 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על ילד שנפגע מרכב בדרך חיים ע. קוליץ בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי ומבצעים פעולות החייאה בילד כבן 6".

בהמשך עדכנו כי הצוותים הרפואיים מפנים לבי"ח הדסה עין כרם ילד כבן 6 במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה. פצועה נוספת עם חבלות בגפיים פונתה לבי"ח הדסה עין כרם.

החובשים של מד"א אלעד רוזמרין ויובל בר אור סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את 2 הפצועים, אישה מבוגרת וילד כבן 6 שוכבים על הכביש בסמוך לרכב. ביצענו בדיקות רפואיות ראשוניות ומיד התחלנו בפעולות החייאה בילד שהיה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה וסבל מפגיעה רב מערכתית קשה. הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ והוא פונה במצב קריטי לבית החולים תוך המשך פעולות מצילות חיים."

ממשטרת ירושלים נמסר כי "התקבל דיווח במוקד המשטרה על תאונת דרכים, ברחוב חיים קוליץ בירושלים, בין רכב להולכי רגל אישה וקטין שמטופלים ע״י מדא. שוטרים נמצאים במקום. נהג הרכב מעוכב במקום. המשטרה פתחה בחקירה".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו