המשטרה: מהבוקר אותרו כ-70 אישים שניסו להגיע לציון הרשב"י במירון

30 חשודים בניסיון להגיע למירון בניגוד להנחיות נעצרו בדרכם מחדרי אירוח בצפון. החשודים נקנסו והמשטרה פיזרה אותם באוטובוס שהוזמן במיוחד. משעות הבוקר אותרו כ- 70 אנשים שהפרו את ההנחיות וניסו להגיע למתחם ציון קבר הרשב"י במירון

30 חשודים בניסיון להגיע למירון בניגוד להנחיות נעצרו בדרכם מחדרי אירוח בצפון. החשודים נקנסו והמשטרה פיזרה אותם באוטובוס שהוזמן במיוחד. משעות הבוקר אותרו כ- 70 אנשים שהפרו את ההנחיות וניסו להגיע למתחם ציון קבר הרשב"י במירון. משטרת ישראל שבה ומבקשת מהציבור להימנע מהגעה לאזור. במקום פרוסים מאות שוטרים ולוחמים שנחושים לאכוף את ההנחיות בכדי להציל חיים.

מהמשטרה נמסר כי "מידע מודיעיני שהתקבל בדבר עשרות חשודים ששהו בחדרי אירוח בצפון ושעשו דרכם לאזור מירון הביא מוקדם יותר היום לפעילות של כוחות משמר הגבול של משטרת ישראל בצירי הנסיעה באזור ולאיתורם של החשודים שעשו דרכם במספר כלי רכב ובהליכה רגלית. החשודים תושבי ירושלים ובני ברק בגילים שונים עוכבו, חלקם נקנסו וכולם עזבו באוטובוס שהוזמן על ידי המשטרה בכדי להרחיקם מהמקום".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אומרים לכם לא לעלות… למה דווקא הפוך למה תמיד להיות הכי חכמים ווואאאאאאייייייי

אומרים לכם לא לעלות… למה בכל זאת להיתחכם ולעלות בכח למה תמיד אתם צריכים להיות הכי חכמים כבר נמאס לי ווווואאאאאאאיייייי

מסירות נפש לכבוד רבי שמעון.
למה מאשרים לכ"כ הרבה שוטרים להגיע להר.זה גם נגד הנחיות משרד הבריאות

30 "חשודים"

לדוד. נמאס לך. אני בטוחה שאתה לא שייך לציבור יראי השם שהמדינה מתנגחת בו בכל דרך אפשרית. אתה יודע שבזמן שציבור יראי השם יושב בבית בצער גדול שלא יכול לנסוע לרשבי. יש עשרות אלפי אנשים שמסתובבים בקניונים ובחופי הים. גם בצפיפות!! איפה אתה חי? צריך להיות עיוור בשביל לא לראות את הסיבה שדאגו שלא נעלה למירון.

ומה שהולך בטבריה….גם שם היו אנשים בצפיפות אבל העיקר בזכרון משה דאגו לעצור אנשים שהתפללו……..עולם הפוך

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו