הרה''צ ר' ירוחם פישל רבינוביץ בנו של כ''ק האדמו''ר ממונקאטש שליט''א

שמחה במונקאטש: בנו של האדמו"ר החלים מקורונה ושוחרר מבית החולים

בשורות טובות: הרה''צ רבי ירוחם פישל רבינוביץ בנו של כ''ק האדמו''ר ממנוקאטש שליט''א הבריא מנגיף הקורונה ושוחרר מבית החולים לביתו שבבורו פארק לאחר שבועות ארוכים בהם היה שרוי במצב קשה מאוד כשבחסידות מעתירים מידי יום לרפואתו השלימה

התרגשות בחסידות מונקאטש שבארצות הברית עם הגעת הבשורה המשמחת על כך שהרה"צ רבי ירוחם פישל רבינוביץ שליט"א, בנו של כ"ק האדמו"ר שליט"א, שוחרר מבית החולים למעונו שבבורו פארק לאחר שהיה חולה בנגיף הקורונה והיה מאושפז במצב קשה מאוד.

ל'חדשות JDN' נודע כי הרה"צ רבי ירוחם פישל רבינוביץ שליט"א, בנו של כ"ק האדמו"ר ממנוקאטש שליט"א, היה מאושפז במשך שבועות ארוכים במצב קשה מאוד לאחר שהוא חלה בנגיף הקורונה, מצבו התדרדר אט אט, אך בחסדי שמים בימים האחרונים השתפר מצבו עד שהיום (שלישי) הוא הבריא לחלוטין מנגיף הקורונה ובשל כך הוא שוחרר מבית החולים למעונו שבבורו פארק.

הבשורה הפכה לשיחת היום בחסידות שכן במשך כל השבועות הללו העתירו החסידים בעבורו וקרעו שערי שמים לרפואתו, עם הגעת הבשורה נאמרו בחסידות פרקי תהילים והודיה על הנס הגדול.

יצוין כי מתחילת משבר הקורונה נשאר כ"ק האדמו"ר ממונקאטש שליט"א במעונו כשהוא מורה על סגירת בית המדרש הגדול של החסידות, גם בנו הרה"צ שליט"א שמר על הכללים אך ככל הנראה הוא נדבק בנגיף במהלך ימי הפורים אז הייתה התפרצות מחרידה בשכונת בורו פארק שבארה"ב.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו