אילוסטרציה. צילום גרשון אלינסון / Flash90     

ניסיון פיגוע דקירה בבנימין: כוח צה"ל ירה לעבר פלסטינים שניסו לדקור חייל

דובר צה"ל הודיע כי הבוקר התקבל דיווח על ניסיון פיגוע דקירה סמוך לישוב עמיחי שבמרחב החטיבה המרחבית "בנימין". שני מחבלים ניסו לדקור לוחמי צה"ל שפעלו במרחב. הלוחמים הגיבו בירי לעבר החשודים. אין נפגעים לכוחותינו

שני מחבלים ניסו לדקור לוחמי צה"ל שפעלו באזור עמיחי שבבנימין – כך נמסר היום (שני) מדובר צה"ל. החיילים מגדוד נצח יהודה הגיבו בירי לעבר השניים ופצעו אותם. לפי צה"ל, בעת שהחיילים תחקרו פלסטינים בשטח ליד עמיחי, הגיעו שני נערים וניסו לדקור אותם עם סכיני מגל.

ח"כ שרן השכל מהליכוד צייצה בחשבון הטוויטר שלה דקות ספורות לאחר הפיגוע: "משבחת את לוחמי צה״ל על התגובה המהירה וניהול האירוע. אני קוראת לשר הבטחון בני גנץ לא להסס ולהורות לכוחות הבטחון להרוס את בתי המחבלים לאלתר".

כזכור, לפני כשבועיים חייל צה"ל נפצע באורח בינוני עד קשה עם פציעה בגפיים בפיגוע דריסה, סמוך לישוב נגוהות שבדרום הר חברון. המחבל נורה בזירה ונוטרל – לאחר כשעה מת מפצעיו. מדובר צה"ל נמסר כי "התקבל דיווח על פיגוע דריסה סמוך ליישוב נגוהות שבמרחב החטיבה המרחבית "יהודה", המחבל נוטרל"

בהמשך נמסר כי "מתחקור ראשוני עולה כי מחבל נסע במהירות לעבר לוחמי צה"ל סמוך לעמדה צבאית ליד היישוב נגוהות שבמרחב החטיבה המרחבית "יהודה". המחבל פגע באחד הלוחמים, לוחם נוסף פתח בירי לעבר המחבל וניטרל אותו. הפצוע פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו