פלאש 90

גנץ נפגש עם מנדלבליט: "בכוונתי להגן על אנשי מערכת אכיפת החוק"

שר הביטחון בני גנץ ערך פגישת עבודה ראשונה עם היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט. גנץ אמר ליועמ"ש במהלך הפגישה כי הוא רואה במערכת שלטון החוק ובאנשי מערכת אכיפת החוק גורמים מרכזיים בשמירה על הדמוקרטיה ובכוונתו להגן עליהם

ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ נפגש אמש לפגישת עבודה ראשונה עם היועץ המשפטי לממשלה דר' אביחי מנדלבליט, במהלך הפגישה דנו השניים על הסוגיות השונות הרלבנטיות למשרד הביטחון ולממשלה.

גנץ אמר למנדלבליט כי הוא, "רואה במערכת שלטון החוק ובאנשי מערכת אכיפת החוק גורמים מרכזיים בשמירה על הדמוקרטיה ובכוונתו להגן עליהם, לחזק אותם ולדאוג כי יוכלו לבצע את שליחותם ללא מורא וללא משוא פנים".

כזכור, בשבוע שעבר במהלך ישיבת הסיעה של כחול לבן התייחס ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון ח"כ בני גנץ להתקפות נגד מערכת המשפט ואמר: "כפי שמדינת ישראל צריכה ממשלה מתפקדת, היא צריכה מערכת משפט חזקה ועצמאית. שמירה על שלטון החוק אינה עניין פרסונלי, היא אינטרס לאומי. שלטון החוק והשוויון בפני החוק הם ערכים עליונים בדמוקרטיה".

יו"ר כחול לבן הוסיף: "יש לנו את כל הכלים כדי לשמור על הערכים האלו – גם בנוגע לחקיקה וגם בנוגע להחלטות ממשלה ואנחנו נשתמש בכל הכלים האלו ככל שיהיה צורך. הקמנו את הממשלה הזו כי העם צריך אחדות, והעם חייב ממשלה. המשימה שלנו היא לפעול ביחד בבריאות, בכלכלה, בחינוך, ובביטחון. מצופה מכולנו להתמקד במשימה הזו. אנחנו לא ניבחן על ידי הציבור בדיבורים – אנחנו ניבחן על ידי הציבור במעשים ובתוצאות בשטח. אנחנו נביא את התוצאות האלו למען כלל אזרחי ישראל באופן שקול וממלכתי".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו