צילומסך טוויטר

הח"כ שחלה בקורונה: "נפגשתי עם אלפי אנשים בשבוע האחרון"

ח"כ סאמי אבו שחאדה שאותר כחיובי לנגיף הקורונה אומר הבוקר: "ביקרתי בניחומי אבלים, באירועים משפחתיים ובהפגנות, נפגשתי עם אלפי אנשים בשבוע האחרון. אבל ברוב הזמן הקפדתי על ההנחיות". הדיונים בכנסת בוטלו היום בעקבות ההדבקות

ח"כ סמי אבו שחאדה, שאובחן כחולה בקורונה, אמר הבוקר (חמישי) בראיון ל'רשת ב" כי נפגש עם אלפי אנשים בשבוע האחרון. "הייתי בניחומי אבלים, באירועים משפחתיים ובהפגנות. אבל צריך לזכור שיש כמות מוגבלת של אנשים שכל חולה קורונה יכול להדביק".

חבר הכנסת מהרשימה המשותפת סיפר כי הוא מרגיש טוב, ולא פיתח תסמיני מחלה. "נבדקתי אתמול בצוהריים, אחרי שהנהג שלי אובחן כחולה בקורונה", סיפר בריאיון. "אחרי חצות התקשרו אליי וסיפרו לי שנדבקתי". אבו שחאדה שוחח הבוקר עם קצין הכנסת וביחד התחקו אחרי הפגישות והפעילות שלו בכנסת.

"הייתי בוועדות, במליאה ובקפיטריה", אמר אבו שחאדה. "הקורונה עדיין איתנו. האשליה שכביכול גמרנו עם זה היא לא נכונה. אני רוצה לפנות לאנשים לחזור ולהישמע להנחיות משרד הבריאות. זה עדיין לא מאחורינו".

בעקבות הידבקות חבר הכנסת, הונחו הבוקר עובדי הכנסת שלא להגיע למשכן אם עבודתם אינה חיונית. כמו כן, דובר הכנסת הודיע כי עד לבדיקת כל ההשלכות נדחו כל ישיבות הוועדות שתוכננו להיום. מנכ"ל הכנסת והגורמים המקצועיים יקיימו הבוקר ישיבה בנושא וכן תתקיים התייעצות עם הגורמים האחראיים במשרד הבריאות על מנת לבחון את הפעולות הנדרשות.

 

ח"כ סמי אבו שחאדה התגלה כחולה קורונה – ח"כים ייאלצו להיכנס לבידוד

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ווואוו……ה' ירחם! מקווה שלא הדביק את כולם..

אמרתי לכם, כמה שיותר אנשים להדביק זה מה שרצה. בבקשה.

בהפגנות, בניחום אבלים ( כמובן אצל מחבלים)…
למה לא?!
שידביק שם כמה שיותר….

איך הוא אמר, שיש כמות מוגבלת של אנשים שבן אדם אחד יכול להביק….. כן 9 מיליון

אתם יודעים שהוא מחבל תומך טרור

ווואו אתה מחדש לי משהו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו