אילוסטרציה, למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה. צילום: יוסי זליגר, פלאש 90

מחשש להתפרצות מחודשת: בקריית צאנז הורו על סגירת מוסדות החינוך

בשל מספר חולי קורונה חדשים שנמצאו בקריית צאנז שבעיר נתניה הוחלט בחסידות על דעת כ''ק האדמו''ר כי בכדי למנוע התפרצות מחודשת של הנגיף, כלל מוסדות החינוך בקרייה ייסגרו לימים הקרובים בכדי לבחון את היקף ההדבקה ולמנוע סיכון מיותר

בעקבות מספר חולי קורונה חדשים שהתגלו בקריית צאנז בעיר נתניה הוחלט בחסידות כי בכדי למנוע סיכונים מיותרים, החל מהיום (ראשון) ייסגרו כלל בתי ומוסדות החינוך של החסידות בקרייה למספר ימים הקרובים בכדי למנוע התפשטות מחודשת של נגיף הקורונה ובכדי לבחון את היקף ההדבקה.

ל'חדשות JDN' נודע כי אמש (מוצאי שבת) דנו בהנהלת החסידות על הצעדים אותם יש לנקוט, זאת בעקבות מספר חולי קורונה חדשים שנמצאו בקריית צאנז שבעיר נתניה, לאחר דיונים ארוכים הוחלט על דעתו של כ"ק האדמו"ר מצאנז שליט"א כי כלל מוסדות החינוך בקרייה ייסגרו לימים הקרובים.

מוסדות החינוך שייסגרו הם בתי החינוך הן לבנים והן לבנות מכלל הגילאים. על פי ההחלטה כלל המוסדות ייסגרו כבר היום (ראשון) ובעוד מספר ימים לאחר שתמונת המצב תתברר מעט ידונו בחסידות שוב כיצד יש לנהוג.

מפרטים נוספים שהגיעו לידי 'חדשות JDN' עולה כי בקריית צאנז בנתניה התגלו בימים האחרונים מספר חולי קורונה חדשים, מה שמגביר את הדאגה מפני התפרצות מחודשת של הנגיף. רק בשבוע האחרון אחד מאברכי הכולל של החסידות בעיר התגלה כחולה קורונה, מה שהצריך את שאר חברי הכולל להיכנס לבידוד, זאת בנוסף לעוד שורה של חולים שהתגלו בימים האחרונים.

יצוין כי עם פרוץ נגיף הקורונה עוד בשלהי חודש אדר יצא כ"ק האדמו"ר מצאנז שליט"א בהוראות והנחיות מחמירות לחסידיו ואף היה מהראשונים לסגור את בית המדרש, דבר שנחל הצלחה חסרת תקדים במיעוט החולים שהיה בקרב חסידי צאנז בנתניה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו