תיעוד: הנגיד מארה"ב ביקר במעונו של האדמו"ר מטאלנא

בשבוע שעבר ביקר במעונו של כ"ק האדמו"ר מטאלנא שליט"א הנגיד הרב בנימין בייטל שליט"א מברוקלין ניו יארק, מגדולי תומכי חצר הקודש טאלנא • הנגיד כיבד את האדמו"ר לכתוב אות בספר התורה שכתב

ביום שני בשבוע שעבר ביקר במעונו של כ"ק האדמו"ר מטאלנא שליט"א הפילנתרופ הנגיד החסיד המפואר מוה"ר בנימין בייטל שליט"א מברוקלין ניו יארק, מגדולי תומכי חצר הקודש טאלנא.

תחילה כיבד הנגיד את האדמו"ר שליט"א לכתוב אות בספר תורה שמסיים לכתוב בימים אלו, ולאחר מכן נערך מסיבת הוקרה ע"י עסקני ועד קרן הבנין להוקיר ולעלות על נס את פעולותיו של הנגיד שליט"א, שבנוסף לתרומותיו לחצר הקודש, ובפרט עתה שהניף ידו בסכומים אדירים לטובת בנית המרכז הגדול של חסידי טאלנא, שנבנה בימים אלו בעיר אשדוד.

במסיבה השתתף כ"ק האדמו"ר שליט"א לכבוד הנגיד, ונשא מדברותיו בענייני מתן תורתנו ומצוות כתיבת ספר תורה, ובסיום דבריו הביע את הוקרתו למעשיו הכבירים של הנגיד מוה"ר בנימין בייטל שליט"א על עמדו לימינו משנים קדמוניות, ועל חלקו הגדול בבנית המרכז הגדול של חסידי טאלנא, והאציל עליו מברכותיו שימשיך בפעולותיו להגדיל תורה ולהאדירה, ויתקיים בו הפסוק 'אורך ימים בימינה ובשמאלה עושר וכבוד'.

לאחר מכן יצא עם ראשי ועד קרן הבניין לעבר המתחם הגדול, הנמצא בסמוך, בו מתבצעים בימים הלו עבודות החפירה והדיפון לקומות התת קרקעיות של הבנין החדש והמפואר חצר הקודש טאלנא, כאשר לנגיד שליט"א שותפות גדולה בהקמת בית המדרש הגדול זה.

בסיום המעמד העניק האדמו"ר שליט"א לנגיד שי עיצוב מפואר שבו שיירי מצות 'ביזת הים' שנהגו האדמורי"ם מחצרות הקודש לבית טשערנאביל – טאלנא לחלק לקהל הקודש בשולחנם הטהור במוצאי שביעי של פסח, שמסוגל לשמירה ולהצלחה ולפרנסה בהרחבה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מה מוטי בבצ'יק קשור?

מוטי בבצ'יק מקורב מאוד לאדמו"ר מטאלנא

אם המצה סגולה לעשירות לא כדאי שישמור את המצה לעצמו ??ואז לא נצטרך נגידים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו