אבד''ק טארטיקוב זצ''ל. צילום: יהודה פרקוביץ

אבל בלונדון: אבד"ק טארטיקוב – הגה"צ רבי יצחק באב"ד זצ"ל

לאחר שסבל יסורים קשים ומרים במשך תקופה ארוכה מגיעה הידיעה המרה על פטירתו והוא באמצע שנות השבעים לחייו. הגאון זצ''ל היה אדם שכל כולו לשמים ולבריות, כל חייו היה שקוע בתורה והיה מצדיקי הקהילה החרדית בלונדון

ברוך דיין האמת: מלונדון מגיעה הידיעה המרה והקשה על פטירתו של הגאון הצדיק רבי יצחק באב"ד זצ"ל אשר שימש במשך שנים רבות כאבד"ק טארטיקוב זאת לאחר שסבל יסורים קשים ומרים במשך תקופה ארוכה והוא באמצע שנות השבעים לחייו.

המנוח, הגאון הצדיק רבי יצחק באב"ד זצ"ל היה אדם שכל כולו לשמים ולבריות, כל חייו היה שקוע בתורה והיה מצדיקי הקהילה החרדית בלונדון, הוא אף היה תלמיד חכם ופוסק גדול ורבים נכרכו אחריו בעבותות של אהבה.

אבד"ק טארטיקוב זצ"ל היה מחותן עם גדולי האדמורי"ם כשהם מעריכים ומכבדים אותו עד מאוד. הוא היה מחותן עם כ"ק האדמו"ר מסאטמאר שליט"א ועם כ"ק האדמו"ר מביאלא פשיסחא שליט"א נכדיו נשואים לנכדי אדמו"רים חשובים בהם כ"ק האדמו"ר מנדבורנא זצ"ל.

בתקופה האחרונה נחלש הגאון הצדיק רבי יצחק באב"ד זצ"ל והוא סבל יסורים קשים ומרים במשך תקופה ארוכה, בשבוע האחרון חלה היתדרדות חמורה במצבו עד שהבוקר (חמישי) השיב הוא את נשמתו הטהורה ליוצרו לדאבון לבם של משפחתו הכבודה ותלמידיו הרבים. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הוא גם גיסו של מרן האדמו"ר מערלוי שליט"א
הם חתנים אצל האדמו"ר מסטאניסלאו לונדון זצוק"ל

הוא היה בשנות ה80 לחייו ולא בשנות ה70 כמו שכתוב

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו