מונטריאול: הצית את בית הכנסת דקות ספורות לפני שבת ונלכד

לפתע הם מבחינים בגוי המחוצף אשר חוזר שוב ובמאמצים יותר גדולים מנסה להצית שוב את צינורות הגז, כאשר האש שוב התלקחה לכדוהו מתנדבי 'חברים' את הגוי ובמקביל כיבו את האש שוב

בערב שבת התחוללה דרמה של ממש במונטריאול בבית המדרש סקווירא ברחוב lajoie & Durocher כאשר גוי ניסה לפגוע בעשרות יהודים ולהצית את בית הכנסת בדקות הסמוכות לשבת קודש.

קרא עוד:

[postim]

זמן מועט לפני כניסת השבת, בשבוע האחרון פרשת לך לך, כרבע שעה לפני שבת הבחינו התושבים בגוי אשר מתעסק עם צינורות הגז אשר מפעילים את חימום המים במקוואות, ובבית הכנסת הגדול של חסידות סקווירא בעיר, לפתע הם הבחינו באש אשר הגוי הצית בצינורות הגז, בכדי להצית אש גדולה בצינורות הגז המרכזיים, התושבים מיד כיבו את האש, והזעיקו את מתנדבי 'חברים' בעיר, בכדי ללכוד את הגוי הפושע.

כאשר מתנדבי 'חברים' הגיעו לאחר שהגוי כבר נמלט מהמקום, והחלו לחקור לאיפה הוא ברח בכדי ללוכדו ולמוסרו לידי רשויות החוק המקומיות, לפתע הם מבחינים בגוי המחוצף אשר חוזר שוב ובמאמצים יותר גדולים מנסה להצית שוב את צינורות הגז, כאשר האש שוב התלקחה לכדוהו מתנדבי 'חברים' את הגוי ובמקביל כיבו את האש שוב, אנשי המשטרה המקומית ציינו למתנדבים שהגוי הזה כבר נתפס לא פעם אחת בגין פעילות עוינת, וכעת מקווים בקהילה החרדית בעיר מונטריאול ששוב לא יישנו מקרים שכאלו.

תושבי הקהילה ציינו ל JDN שהנס גדול שבעתיים מכיוון שהמקווה שעל יד בית הכנסת סקווירא, הינו מקווה ענק ומרווח ועשרות חרדים באים ביום שישי לטבול ולהתכונן לכבוד שבת, ובאם לא היו מבחינים בחסדי שמיים באש האוחזת בצינורות הגז, יכול היה להיווצר אסון בקנה מידה גדול.

ראשי המשטרה ביקשו להודו לחסידי סקווירא על גילוי הערנות החשובה ועל מניעתם אסון גדול, ובפרט למתנדבי 'חברים אשר בתושייתם הרבה לכדו את הגוי הפושע.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו