Matanya Tausig/Flash90

אחרי הביקורת על העיכוב בפתיחה – חוף צאנז בנתניה חזר לפעול

רוב חופי הים בנתינה נפתחו לרחצה בשבועות האחרונים אך החוף הנפרד היחיד בעיר טרם נפתח עד הבוקר. בעירייה נתניה הסבירו כי ההיערכות הנדרשת בחוף צאנז שהינו חוף נפרד גרמה לעיכוב. גורם בעירייה אמר ל'מקומי JDN': "משרד הבריאות דחה לנו את הפתיחה בשבוע"

צילום וידאו: ישראל בנדרסקי

לאחר ביקורת רבה בקרב התושבים החרדים בנתניה על כך שהעירייה עיכבה במספר שבועות את פתיחת החוף הים הנפרד היחיד בעיר, חוף צאנז, היום (שני) נפתח החוף למתרחצים. הדחייה עוררה זעם בקרב התושבים וחלקם טענו כי העירייה לא פותחת את החוף בעקבות חשש שהפתיחה תביא מבקרים חרדים לעיר.

בעוד רוב חופי נתניה נפתחו לרחצה במהלך חודש מאי, פתיחתו של החוף הנפרד נדחתה בהתחלה ליום שני בשבוע שעבר (15.6), אך גם בתאריך זה הוא לא נפתח והעירייה הודיעה על דחייה בשבוע נוסף.

גורם בכיר בעירייה אמר ל'מקומי JDN': "בעיקרון קיבלנו אישור לתו הסגול ביום שני ה-15.6, אבל בתחילת השבוע משרד הבריאות דחה לנו את הפתיחה בשבוע". בעיריית נתניה הסבירו את הסיבה לעיכוב בעובדה שההיערכות הנדרשת בחוף צאנז שהינו חוף נפרד, על פי כל הנחיות התו הסגול, הייתה היערכות משמעותית יותר משאר החופים בעיר.

ביום שישי האחרון התפרסם ברשת תיעוד של פקחים שנכחו בכניסה לחוף ואכפו את איסור הכניסה, בתיעוד נשמעים הפקחים אומרים כי החוף סגור רק לדתיים. בעירייה הסבירו כי הוחלט להציב פקחים לאחר שבתחילת השבוע שעבר הגיעו לחוף מאות מתרחצים, גם מערים אחרות, אשר עקרו את השערים ונכנסו על אף שאין במקום שירותי הצלה. כאמור, היום ייפתח החוף לשמחת הציבור החרדי והדתי בנתניה והסביבה.

הייתם עדים לאירוע שהתרחש בעירכם ואתם חושבים שכולם צריכים לדעת את זה? שתפו ב'מקומי JDN' בכתובת – [email protected]

 

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

עלק שתי מ' ! בחופים הכללים יש צפיפות נוראה ואף אחד לא אומר כלום!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו