הסניגור החדש של נתניהו: עו"ד יוסי שגב מצטרף לצוות ההגנה של רה"מ

עו"ד יוסי שגב, מעורכי הדין הוותיקים בישראל, הורשע בעבירות מס. במקביל מנהל נתניהו מגעים עם עו"ד בעז בן צור, שמייצג כיום עדת תביעה מרכזית בתיק 1000. "ממשיכים להתנהל מגעים עם הגורמים המוסמכים על מנת שניתן יהיה לממן את הצוות המשפטי"

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע היום (שישי) על צירופו של עורך הדין יוסי שגב לניהול תיקיו הפליליים, יחד עם עורך הדין עמית חדד שכבר מייצג אותו. ביוני 2017 הורשע עו"ד יוסי שגב ומשרד עורכי הדין שבבעלותו בהתחמקות מתשלום מע"מ בהיקף של כ-2.4 מיליון שקל, כך לפי פרסום בגלובס. שגב גם ידוע כאחד מעורכי הדין העשירים בישראל, אך עיקר עיסוקו במשפט האזרחי ולא הפלילי.

גורמים בסביבת ראש הממשלה אמרו כי "בימים אלה מתנהלים מגעים גם עם עו"ד בעז בן צור על מנת שיצטרף לניהול צוות ההגנה ושלושת עורכי הדין הבכירים ינהלו את התיק עבור ראש הממשלה. כמו כן ממשיכים להתנהל מגעים עם הגורמים המוסמכים על מנת שניתן יהיה לממן את הצוות המשפטי וראש הממשלה יזכה להגנה נאותה אל מול מאות מיליוני השקלים שהמדינה הוציאה במימון תיקי הסרק נגד ראש הממשלה".

שגב, מעורכי הדין הוותיקים בישראל, הורשע לפני שלוש שנים בהתחמקות ממע"מ ונגזרו עליו עבודות שירות. בעז בן צור נחשב לאחד מעורכי הדין הפליליים הבכירים בישראל, אך מייצג בימים אלו את הדס קליין, העוזרת האישית של ארנון מילצ'ן שתהיה עדת תביעה מרכזית בתיק 1000. שלשום דווח בחדשות 13 כי קליין זעמה על פניית נתניהו לעורך דינה ואמרה: "אני רואה בזה בעיה אתית רצינית שעלולה לפגוע בזכויותיי. מדובר במהלך לא ראוי".

כזכור, ועדת ההיתרים של משרד מבקר המדינה הודיעה בתחילת יולי כי היא דוחה את הבקשה לדון בקבלת מימון להוצאות משפטו של נתניהו על ידי מקורבו ספנסר פרטרידג'. בנוסף, הוחלט כי מתוך הסכום שקיבל רה"מ בעבר מבן דודו נתן מיליקובסקי (כ-300 אלף דולרים), יוחזרו מיידית 30 אלף דולרים ששימשו להגנתו המשפטית.

בעקבות פסילת המימון: עו"ד מיכה פטמן פרש מהייצוג המשפטי של נתניהו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו