ארכיון

מסירות נפש לתורה: הגרמ"ד סולובייצי'ק הגיע להיכל הישיבה

זקן ראשי הישיבות הגרמ"ד סולובייצי'ק שלא יצא ממעונו כבר תקופה ארוכה הגיע במהלך השבוע החולף מספר פעמים להיכל ישיבתו, לתמיהת מקורביו הסביר ראש הישיבה כי הוא רוצה לחזק את הבחורים היושבים ועמלים בתורה למרות כל הקשיים והסכנה

לאחר שבועות ארוכים ששהה במעונו בשל חולשה יצא זקן ראשי הישיבות הגאון רבי משולם דוד סולובייצי'ק שליט"א להיכל ישיבתו שם ישב שעה ארוכה והתפלפל בלימוד עם הבחורים.

ל'חדשות JDN' נודע כי התרגשות של ממש שררה במהלך השבוע האחרון בהיכל ישיבת 'בריסק' שברחוב גרוסברג בירושלים, היה זה כאשר זקן ראשי הישיבות הגאון רבי משולם דוד סולובייצי'ק שליט"א הגיע באופן חריג להיכל הישיבה מספר פעמים בשבוע החולף.

מדובר בהתרגשות גדולה שכן כבר שבועות ארוכים שראש הישיבה שוהה במעונו שברחוב עלי הכהן בירושלים מפאת חולשתו הגדולה לאחר מספר טיפולים שעבר בבית החולים בחודשים האחרונים, מה גם מפאת סכנת נגיף הקורונה מיעט ראש הישיבה לצאת ממעונו.

כעת, בשבוע האחרון יצא ראש הישיבה מספר פעמים להיכל ישיבתו ואף שהה שם שעה ארוכה כשהוא מתפלפל בלימוד עם הבחורים.

אחד ממקורביו של ראש הישיבה מספר ל'חדשות JDN' כי ראש הישיבה נשאל מדוע הוא טורח כל כך ולמרות חולשתו הגדולה הוא מגיע להיכל הישיבה, ראש הישיבה ענה ואמר כי הוא רוצה לחזק את בחורי הישיבה שיושבים ועמלים בתורה הק' במסירות נפש למרות כל הקשיים והסכנה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו