9 יתומים שנותרו ללא אבא, כשהקטן בן שנתיים

מבית שמש הגיעה הידיעה המעציבה על פטירתו בדמי ימיו של הרב מרדכי היינמן זצ"ל • הרב היינמן בן ה 46 שנים בלבד המתגורר בנחל ערוגות קיבל אירוע מוחי לפני כשבועיים ולפנות בוקר השיב את נשמתו הטהורה ליוצרה. השאיר אחריו את רעייתו תחי' ותשעת ילדיו כשרק אחת מהן זכה להוביל לחופה ובנו הקטן בן שנתיים. היה אוהב תורה ולומד תורה, עושה תורתו קבע ומלאכתו ארעי, ובעל חסד להפליא. הקים משפחה מפוארת. בהלוויתו שיצאה בעש"ק נפרדו ממנו ילדיו הרכים בקול בוכים, המשתתפים ציינו את מידותיו הטובות ואת מסירותו הרבה למשפחתו.

מבית שמש מגיעה הידיעה המעציבה על פטירתו בדמי ימיו של הרב מרדכי היינמן זצ"ל. הרב היינמן בן ה 46 שנים בלבד המתגורר בנחל ערוגות 9 קיבל אירוע מוחי לפני כשבועיים ולפנות בוקר השיב את נשמתו הטהורה ליוצרה. כשהוא משאיר אחריו את רעייתו תחי' ותשעת ילדיו ללא משען ומשענה, כשרק אחת מהן זכה להוביל לחופה ובנו הקטן בן שנתיים. היה אוהב תורה ולומד תורה, עושה תורתו קבע ומלאכתו ארעי, ובעל חסד להפליא. הקים משפחה מפוארת מחשובי המשפחות בעיר בית שמש.

האלמנה הטרייה והיתומים זועקים לעזרה!! עזרו לנו שנוכל להמשיך ולחיות בכבוד.

האם יכולים אנו לשתוק, כאשר אלמנה והיתומים מבקשת סיוע?!

כולנו ביחד ניתן את התשובה. אי אפשר לשתוק! חייבים לעזור, חייבים להגיש להם כל עזרה שהיא, חייבים להכניס אותם למשפחות שלנו, לאוירה, לתת לה את האמצעים לכלכל את משפחתה בכבוד, ולפתוח לה ערוצי תקשורת ותמיכה רצופים…

חייבים לעזור! עכשיו!

לעזרה למשפחה

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

קורע לב!!! יהודים חייבים לאהוב ולכבד האחד את השני!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו