ח"כ ברוכי בסיור בשכונות הסגר בבית שמש: "אנחנו במלחמה משותפת"

ח"כ הטרי מ'יהדות התורה' ערך סיור ביחד עם הנציגים המקומיים ושוחח עם התושבים ובעלי העסקים ושמע את מצוקתם, ברוכי הבטיח לסייע להם בכל אשר יעלה על ידו. בלוך בפגישה: "יש בבית שמש אתגר גדול של צמצום פערים ופתרונות לחייו של התושב"

חבר הכנסת הטרי מ'יהדות התורה', אליהו ברוכי, ערך סיור בעיר בית שמש. את הסיור פתח חה"כ ברוכי במוקד עזרת אחים שעוזר ומסייע לתושבים בכל נושאי הרפואה והסעד בעיר. הרב אברהם קאפ מנהל הארגון הציג בפני הרב ברוכי והנציגים את פעילות הארגון והמתנדבים שפועלים ללא הפסקה, כמו כן הציג את החדר המיוחד הקיים בארגון שמיועד לילדים מיוחדים.

הסיור נערך ביוזמתו של יו"ר דגל התורה והמשנה לראש העיר ישראל סילברסטין. לאחר הביקור בעזרת אחים המשיכו הנציגים המקומיים לסייר באזורי הסגר שם ח"כ ברוכי ביחד עם נציגי הציבור דיברו עם התושבים ובעלי העסקים ושמעו את מצוקתם, ברוכי הבטיח לסייע להם בכל אשר יעלה על ידו.

לאחר מכן התקיימה פגישה בלשכתו של יושב ראש סיעת דגל התורה בעיר ובה נידונו פעילויות הסיעה וצרכי ציבור דגל התורה בעיר בית שמש. לסיום נערכה פגישה עם ראש העיר עליזה בלוך וחברי סיעת דגל התורה, חה"מ הרב שלמה ברילנט וחה"מ הרב יוסי גולדהירש.

חה"כ ברוכי אמר בפגישה: "אנחנו במלחמה משותפת על קדושת החיים. ההחלטות אומנם מתקבלות בכנסת בירושלים, אבל 'דברים שרואים מכאן לא רואים משם', זה דו-צדדי. צריך לראות את איך זה נראה בשטח. התרגשתי לראות את ההיערכות וההתגייסות הרחבה בבית שמש כדי לנצח בקרב הזה".

ראש העיר עליזה בלוך אמרה בפגישה: "אני מאחלת לח"כ ברוכי הצלחה בתפקידו החדש והחשוב. יש בבית שמש אתגר גדול של צמצום פערים ופתרונות לחייו של התושב בכל תחומי החיים". בלוך הוסיפה כי "הרב סילברסטין וסיעת דגל התורה הם שותפים חשובים בהנהגת העיר. סילברסטין עושה עבודה חשובה וטובה למען התושבים מכל המגזרים ואני שמחה שיש לי פרטנר שכזה".

יו"ר דגל התורה והמשנה לראש העיר אמר בפגישה: "אני מברך את חה"כ הרב אליהו ברוכי על כניסתו לתפקיד החדש. הרב ברוכי צמח מהרשות המקומית ויש לו ניסיון רב בטיפול בפניות הציבור ובעשייה ציבורית רחבה. כנסת ישראל כולה זכתה בפרלמנטר מצוין ובאיש שכולו עשייה ברוכה למען הציבור. זאת זכות גדולה של העיר בית שמש שהרב ברוכי פתח את פעילותו וקבע את הסיור הראשון שלו בעיר, אנו בטוחים שהרב ברוכי יהיה שגריר מצוין לעיר בית שמש".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו