אבל בקהילת המתמידים: מרת יהודית שטרן ע"ה נפטרה לאחר מחלה קשה

מבית החולים הדסה עין כרם נמסרה הידיעה הקשה על פטירתה של הגב' יהודית שטרן ע"ה שנפטרה מהמחלה הידועה בגיל 54. עם פטירתה הותירה אחריה משפחה ברוכת ילדים כשהקטנה מבניהם בת 6 בלבד

במסע הלוויה קורע לב שיצא מבית הלוויות שמגר זעק בעלה הרב חיים שטרן שליט"א:  "נחמי  שלנו נשארה בבית (בת נכה) היא שואלת אותי בטלפון איפה אמא, מה אענה לה?"

לעזרה הקליקו כאן>>>

אמש בשעות הלילה המאוחרות הלכה לבית עולמה הגב'  יהודית שטרן, אשת חינוך מפורסמת ומייסדת ארגון "בנתה ביתה" – פעילות חיזוק מיוחדת לנשות ישראל.

יהודית ע"ה נולדה בירושלים לאביה ר' פסח קרישבסקי ונשאה לבעלה החשוב הגאון ר' חיים שטרן שליט"א מראשי קהילת המתמידים ור"מ בישיבת תורת ה'.

במהלך השנים נולדה להם בתם נחמי, ילדה עם נכות קשה שמצריכה טיפול סיעודי מקיף. יהודית ע"ה נרתמה לגידולה בהתמסרות מוחלטת כשהיא מגדלת במקביל ארבעה עשר ילדים נוספים באווירה ביתית שמחה ושלווה.

לפני כשנתיים חלתה בסרטן והחלה לעבור טיפולים כימותרפיים בבית החולים הדסה עין כרם. למרבה הצער מצבה הלך והידרדר וגרורות שהתפשטו לגזע המח הקשו על סיכויי ההחלמה.

בשיחה שערך הצוות הרפואי עם המשפחה לפני כחודש נאמר להם כי חרף כל המאמצים שנעשו, מצבה של יהודית סופני ועליה להתכונן לגרוע מכל.

במהלך החודש האחרון לחייה, חתנה את בנה השני כשהיא נישאת לאולם השמחות על אלונקה ומלווה אותו במבטה לחופה.

בני משפחתה מספרים כי בתקופה האחרונה הרבתה יהודית לדבר על 'היום שאחרי' בפשטות ואמונה תוך כדי שהיא מבקשת לכל הסובבים:

" אחרי שאלך, תשמרו רק על דבר אחד שהוא בציפור נפשי, תחזיקו את הבית ותשמרו על הילדים הקטנים, שיהיה להם לאן לחזור גם כשאמא לא תוכל לפתוח להם את הדלת"

לתרומה הקליקו כאן>>>

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו