צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

גנץ נועד עם גמזו: "מערכת הביטחון וצה"ל ערוכים מיידית להרחיב את הפעילות"

שר הביטחון ופרויקטור הקורונה ערכו הערב את פגישתם הראשונה מאז מינויו לתפקיד. השניים דנו בהגדלת המעורבות של מערכת הביטחון במאבק בקורונה, ובהעמקת שיתוף הפעולה תוך שילוב כל הכלים והאמצעים שלרשות מדינת ישראל

שר הביטחון וראש הממשלה החליפי בני גנץ ופרויקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו ערכו הערב (מוצאי שבת) את פגישתם הראשונה מאז מינויו של גמזו לתפקיד. השניים דנו בהגדלת המעורבות של מערכת הביטחון במאבק בקורונה, ובהעמקת שיתוף הפעולה תוך שילוב כל הכלים והאמצעים שלרשות מדינת ישראל.

גנץ אמר בסיום הפגישה כי "מערכת הביטחון וצה"ל ערוכים מיידית להרחיב את הפעילות ומוכנים לקבל על עצמם משימות. במלחמה כמו במלחמה – צה״ל יידע לנצח. בכוונתי לגבות את פעילותו של פרופ' גמזו ולעשות הכל בכדי שיצליח, ובכדי שנצליח כולנו, למען אזרחי ישראל".

העיתונאי עמית סגל דיווח בשבוע שעבר ב'חדשות 12' כי ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין לא טרחו לעדכן את ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ על המינוי של פרופ' רוני גמזו כ'פרויקטור הקורונה'. אדלשטיין התייחס בראיון ל'גלי צה"ל' לעניין ואמר: "אני לא אחראי על עדכוני כלל השרים, עדכנתי בכך את רה"מ. אם לא הספקתי לעדכן את שר הביטחון, איתו הסליחה".

לאחר הדיווח נמסר כי שר הביטחון וראש הממשלה החליפי בני גנץ שוחח הבוקר עם פרופ' רוני גמזו ואיחל לו בהצלחה בתפקיד פרויקטור הקורונה. גנץ אמר לגמזו כי מערכת הביטחון כולה רתומה לסייע במאבק בקורונה, והשניים סיכמו להיפגש בהקדם.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו