David Cohen/Flash90

אלפים יפקדו את ציונו: בעולם היהודי מציינים את יום היארצייט להאר"י זיע"א

החל מהלילה, ה' אב, אלפים יעלו לציון האר''י זיע''א הטמון בבית החיים העתיק בצפת, למרות התפשטות נגיף הקורונה אין אכיפה של כוחות משטרה במקום ואלפים כבר פוקדים את ציונו הק' תחת שמירה קפדנית על כללי הזהירות

בעולם היהודי מציינים הלילה (מוצאי שבת) את יום היארצייט של האר"י זיע"א הטמון בבית החיים העתיק שבצפת, למרות התפשטותה המחודשת של נגיף הקורונה עתידים אלפים רבים לעלות למקום מנוחתו ולהעתיר בתפילה ובתחנונים לישועת הכלל והפרט.

האר"י הקדוש זיע"א נולד בשנת ה'רצ"ד במהלך שנות חייו הקצרים הוא הגה את שיטת הקבלה והעמיד תלמידים הרבה, ספריו מהווים כנכסי צאן ברזל עד ימינו אנו לכל אותם אלו הלומדים את תורת הקבלה, על פי המסורת, בה' אב ה'של"ב כשהוא בשנת השלושים ושמונה לחייו הסתלק האר"י זיע"א לשמי רום.

מידי שנה בשנה ביום היארצייט, ה' אב, אלפים נוהגים לעלות לבית החיים העתיק בצפת ולפקוד את מקום מנוחתו, גם השנה למרות התפשטות נגיף הקורונה רבים עתידים לעלות לציונו הקדוש ולהעתיר בתפילה ובתחנונים לישועת הכלל והפרט.

בתחילה היה נראה כי כוחות המשטרה ימנעו את הגישה למקום זאת בעקבות מגבלות הקורונה, אך לדברי אנשים רבים השוהים במקום אין כל אכיפה וניתן להגיע כמידי שנה בשנה, כבר בשעה זו אלפים נמצאים במקום תחת שמירה אדוקה על כללי הזהירות כשהם עוטים מסיכות ומקפידים על שמירת מרחק בין אדם לאדם.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו